leifeinar Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april oOF skrev (13 timer siden): Nja, Liverpool er ikke langt unna toppnivået til City. Liverpool var enorme i City kampen, langt bedre en dem. Men som du sier det laveste nivået her lavt, og i dag er det sheffield U Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Liverpool starter som alltid ser jeg 🤬 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Tar uansett dette...ville vært et av sesongens største sjokk om ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Daaaaaaaaaaarwiiiiiiiiiiiiiin! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Vet ikke hva som er sløvest jeg, keeper-situasjonen i dag eller Aston villa muren i går Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Golf'ern skrev (14 minutter siden): Sovna keeperen? Det er det man får med Darwin Nunez. Han lager kaos og noen ganger går det jo bra. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Hvordan er det mulig å slippe inn den? er jo nærmest pasning midt i målet. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april (endret) Det er fader meg ikke straffe! Dive! e: haha VAR 🤡🤡 Endret 4. april av ReaveЯ 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Helt utrolig... det er aldri straffe 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april 3 poeng er viktigst, men hadde vært greit med å vinne med flere mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april ReaveЯ skrev (5 minutter siden): Det er fader meg ikke straffe! Dive! e: haha VAR 🤡🤡 Har sagt det lenge, David Coote er ligaens dårligste dommer. (På VAR-rommet i united kampen) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Trodde virkelig at Ten Hag hadde mer vett i hodet enn dette. Vi har åpenbart ikke riktige type spillere i alle ledd til å kunne implementere fotballen han ønsker at vi skal spille, spesielt pga skader, men det ser ikke ut til at det er noe vilje eller ønske i å tilpasse spillestilen deretter slik som det var ifjor. Det er samme greia hver eneste kamp, men forventer trenerteamet et annet resultat på et eller annet tidspunkt denne sesongen? Det er uhyre svakt. Kan ikke se for meg at gutta til Ratcliffe vil være veldig tålmodige når vi spiller som en nedrykksklubb nesten hver eneste kamp. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Blir så forbanna å se casemiro småjogger tilbake i angrepet der til Mudryk. Lite vilje å spore. Trist å se på. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Liverpool er ikke på bett i det hele tatt bakover. Litt rusk fremover også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå