Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars (endret) Big 30! Endelig premler league igjen etter å ha sett norsk landslagfotball gjøre hver en av oss litt gråere i toppen. Hele anglofile supportere gleder sykt til Haaland-Ødegaard duellen på søndag. Alt annet blir nesten overflødig å ta stilling til. La oss heller prise oss heldige for at landslagpausen er over for denne sesongen! ✌😍 Endret 29. mars av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Endelig! Det gledes stort. Stones og walker ute for city. Saka, gabriel og martinelli muligens klare for arsenal, men har ikke trent. Håper i det minste gabriel er tilbake. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Hadde vært veldig greit med Martinelli tilbake om Walker ikke spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ja, nååååååååå skal Ward-Prowse starte når han er solgt, men når jeg sårt trengte poeng i kupert runden daaa skal han få 1 poeng ja. Fysj! 🤬 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Endelig er PL tilbake og allerede etter 5 spilte minutt i første kamp har det blitt brukt mer tid på VAR enn å faktisk spille fotball. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Starter opp etter pausen med nok en skandale, rart den der får stå Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars (endret) Dagner skrev (6 minutter siden): Starter opp etter pausen med nok en skandale, rart den der får stå Faller utenfor VARs jurisdiksjon. Såpass må man uansett tåle. Endret 30. mars av VifteKopp Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars VifteKopp skrev (1 minutt siden): Faller vel utenfor VARs jurisdiksjon. Usikker på reglene der, men det er da en dommer på banen. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars (endret) Dagner skrev (2 minutter siden): Usikker på reglene der, men det er da en dommer på banen. Ja, dommeren velger å la West Ham ta frisparket. Vondt å få en hånd i fjeset, så klart, men er dette en alvorlig hodeskade som spillet må stoppes for? Personlig synes jeg det er ålreit at man prioriterer flyt og gir West Ham fordelen. Endret 30. mars av VifteKopp Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars (endret) VifteKopp skrev (5 minutter siden): Ja, dommeren velger å la spillet gå videre. Vondt å få en hånd i fjeset, så klart, men er dette en alvorlig hodeskade som må stoppes? Personlig synes jeg det er ålreit at man prioriterer flyt og gir West Ham fordelen. Ved hodeskade så skal jo spillet stoppes? Litt av poenget er jo at man ikke vet om det er alvorlig eller ikke. Jeg liker også flyt i spillet, men når det ligger spillere nede syns jeg ikke noe om å la spillet gå. Nå som jeg ser reprisene så er det enda merkeligere for det ser ut som dommer egentlig er på vei til å gå rett over ballen og bort til spilleren som ligger nede, men når west ham plutselig starter spillet så lar han bare spillet gå. Endret 30. mars av Dagner Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Dagner skrev (3 minutter siden): Ved hodeskade så skal jo spillet stoppes? Litt av poenget er jo at man ikke vet om det er alvorlig eller ikke. Jeg liker også flyt i spillet, men når det ligger spillere nede syns jeg ikke noe om å la spillet gå. Jo, min posisjon er nok i strid med de nye reglene. Jeg er nok av den gamle skolen som prioriterer spill over skade, sett litt for mange som spekulerer i å ha det vondt for å dra ned tempo og hindre overganger. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Mulig jeg ikke kan fotballreglene, men det der er ikke straffe i min verden. Stakkars Phillips. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars VifteKopp skrev (1 minutt siden): Mulig jeg ikke kan fotballreglene, men det der er ikke straffe i min verden. Stakkars Phillips. Enig. Uansett veldig gøy kamp å se som nøytral 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Mye morsommere enn privatlandskamper ja. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Kan ikke huske å ha sett en ball som går i begge stengene og så ut...Spurs gonna Spurs Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Uheldig for United. 25 mål på 6 kamper så langt, veldig underholdende runde til nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Spurs og villa vinner kampene sine å pusher på den 4.plassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå