Gjest d067d...253 Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Jeg klarer å få B i snitt, men tror ikke jeg klarer å få A så lenge jeg jobber fulltid ved siden av fulltidsstudier. Ønsker arbeidsgiver en B elev som jobber fulltid eller en A elev som nesten ikke jobber? Jeg ligger stort sett like under A i fagene. I to av fagene manglet jeg under to prosentpoeng for å få A, men det synes ikke på vitnemålet. Der ser arbeidsgiver bare at det står B Anonymous poster hash: d067d...253 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Om du jobber med relevante fag så er absolutt erfaring verdt mer i mine øyne. B er ett godt snitt uansett. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Som mykje anna så kjem det ann på. Husk at arbeidsgivarar også er forskjellige på kva dei ser etter. Eg tenker likevel at B i snitt og arbeidserfaring er meir verdt enn A i snitt og ingen arbeidserfaring. Det å ha høgt snittner viktigast dersom du skal studere vidare, og hos nokre få arbeidsplassar der ein legg uvanleg stor vekt på karakterar. Spør du meg så tenker eg at eit A-snitt også kan være ein ulempe ettersom det er lett å få assosiasjonar til nokon som har blitt gode på teori ved å berre sitte å studere. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå