Spillredaksjonen Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Dette er spillene du får med PlayStation Plus i april Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
IrRiddler Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Immortals of Aveum og Skul skal absolutt prøves. Spilte gjennom Rogue Legacy 2 og Dead Cells i fjor, og storkoste meg. Så har litt forhåpninger om at Skul gir samme spillglede. Immortals of Aveum har jeg hørt mye blandet om, men er generelt veldig glad i FPS-spill, så har troen på at jeg får presset ut noe timer med underholdning der. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Sony leverer som alltid. Snart kommer Dave the diver også, samt Tales of Kenzera: Zau som kommer day 1 til ps plus katalogen, det er en milepæl for Sony. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Skal jeg gi Aveum en sjanse eller ei, lurer jeg på. Spillet ser så grusomt kjedelig ut at jeg er mr på nei'en her og backlogen er gedoger nok fra før av. Men koster jo ikke så mye heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå