Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Tussi skrev (Akkurat nå): Ja, jeg liker meg ikke der lengre, er bedre her 😆 Vi poster også mye mer her på Diskusjon enn vi poster på KG. På KG poster vi bare i enkelte tråder. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Tussi skrev (På 25.2.2025 den 20.50): 20250225_153941.mp4 18.35 MB · 2 Nedlastninger Pusen min, reklame på tv Hun minner sterkt om Fia hun stepper 😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 26. februar Forfatter Del Skrevet 26. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hun minner sterkt om Fia hun stepper 😻😻😻😻 😍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Tussi skrev (På 25.2.2025 den 20.58): Ja hun er nydelig 😍 hun heter Tussi 🙃 Må ikke gi alle kattene navnet Tussi da @Tussi 😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 26. februar Forfatter Del Skrevet 26. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Må ikke gi alle kattene navnet Tussi da @Tussi 😻😻😻😻 Nei, jeg måtte ta det på rappen 🤣 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Tussi skrev (1 minutt siden): Nei, jeg måtte ta det på rappen 🤣 Hehe ja Tussi er fint det 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Tussi skrev (4 minutter siden): 😍 😻😻😻😍😍😍 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 26. februar Forfatter Del Skrevet 26. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hehe ja Tussi er fint det 😻😻 Tussi og Topsi. Magma og Lava er også fint 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Tussi skrev (17 minutter siden): Tussi og Topsi. Magma og Lava er også fint Ja fine navn det 😍😍😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Tussi skrev (På 26.2.2025 den 23.17): Tussi og Topsi. Magma og Lava er også fint 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1. mars Forfatter Del Skrevet 1. mars Jeg ble bitt av en dustekatt igår, kan fremdeles se merkene på armen min 😅 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Tussi skrev (17 minutter siden): Jeg ble bitt av en dustekatt igår, kan fremdeles se merkene på armen min 😅 Uff da ☹️☹️ den grå ? 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1. mars Forfatter Del Skrevet 1. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Uff da ☹️☹️ den grå ? 😻😻 Nei, en ny vi har fått inn, tynn og skitten jente. Hun har bvært helt fin bortsett fra noe knurring, men hun beit.meg heldigvis gjennom genseren... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Tussi skrev (13 minutter siden): Nei, en ny vi har fått inn, tynn og skitten jente. Hun har bvært helt fin bortsett fra noe knurring, men hun beit.meg heldigvis gjennom genseren... En ny dere har fått inn ja 😻😻 tynn og skitten jente ja vært fin utenom knurring og diverse ☺️ får servere henne noe godt 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1. mars Forfatter Del Skrevet 1. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): En ny dere har fått inn ja 😻😻 tynn og skitten jente ja vært fin utenom knurring og diverse ☺️ får servere henne noe godt 😻😻 Ja, vi tar godt vare på henne, håper ikke hun biter meg igjen 😇😅 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars En knurrende, sint pus må få våtfôr og kløs bak øret. 😾😻 Og flere bilder. 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Tussi skrev (2 minutter siden): Ja, vi tar godt vare på henne, håper ikke hun biter meg igjen 😇😅 Det er bra ☺️ nei får ikke håpe hun biter 😻😻 får legge ut bilde en gang 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1. mars Forfatter Del Skrevet 1. mars Skal ta noen bilder av de andre imorgen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå