Maskinfører Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Tussi skrev (På 20.4.2024 den 23.30): Jeg har av en eller annen grunn fått navnet snikpellik på hjernen, husker det fra politikk-delen av forumet, men det er altså Gandalf som er den ene pusen. Han er en liten sutrekopp som dere hører, han åpnet øyene sent, og vi lurer på om han er litt treig. Katten da... Tussi er blitt en kosepus, det er veldig gøy, jeg håper hun blir en fangkatt. De er 3 uker og 2 dager, så de utvikler seg fort, men det er enda vanskelig med gode bilder da de ligger mye på teppe... 20240420_232144.mp4 Søte 😻😻❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Tussi skrev (På 27.4.2024 den 23.09): Nå var Balder på do også, så da er set bare Linus igjen 😁 Jeg har sluppet dem inn i stua, og alle ungene lå under sofaen. Da jeg kom hjem kom alle løpende mot meg 🥰 Jeg hadde med meg karbonadedeig, koe særlig Linus og mor satte pris på, her spiser Tussi Hehe de liker Kjøttdeig 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Tussi skrev (På 27.4.2024 den 23.16): Linus sier hei til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og alle andre hyggelige folk i tråden Søte Linus 😻😻❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18 timer siden Forfatter Del Skrevet 18 timer siden Ser at @Maskinfører tenker på puser.... 🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Tussi skrev (3 minutter siden): Ser at @Maskinfører tenker på puser.... 🥰 Ja jeg gjør det 🥰😻😻 det ble litt ensomt her sånn ☹️☹️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå