Tussi Skrevet 19. januar Forfatter Del Skrevet 19. januar Maskinfører skrev (6 minutter siden): Dette burde flere sykehjem begynne med også eller hva sier du @Tussi ??? 😻😻😻😻😻 https://www.bygdeposten.no/terapeut-far-betalt-i-kos-og-vatf-r-hun-er-alles-store-kjarlighet/s/5-10-702927 Ja! Jeg ønsker dette hos oss 🥰 to av våre katter er omplassert til sykehjemskatter😍 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Tussi skrev (3 minutter siden): Ja! Jeg ønsker dette hos oss 🥰 to av våre katter er omplassert til sykehjemskatter😍 Ja det er forståelig du får snakke med de der du jobber😉 ja da begynner det og minke på dyresenteret og det er bra 😀 😻😻😍😍 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. januar Forfatter Del Skrevet 19. januar (endret) Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er forståelig du får snakke med de der du jobber😉 ja da begynner det og minke på dyresenteret og det er bra 😀 😻😻😍😍 Ja. Igår omplasserte vi 3 katter, fikk en i retur, og han hentes til helga ❤️ Endret 19. januar av Tussi 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar (endret) Tussi skrev (17 minutter siden): Ja. Igår omplasserte vi 3 katter, fikk en i retur, og han hentes til helga ❤️ Så bra at 3 stk puser fikk nytt hjem 😻😻 åhh hvorfor fikk dere en i retur ? ☹️☹️😻😻🤗🤗❤️ Endret 19. januar av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. januar Forfatter Del Skrevet 19. januar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Så bra at 3 stk puser fikk nytt hjem 😻😻 åhh hvorfor fikk dere en i retur ? ☹️☹️😻😻🤗🤗❤️ Allergi... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Tussi skrev (8 minutter siden): Allergi... Åhh allergi ja ☹️😻😻 var det den Pusen i tråden her sånn ? 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Tussi skrev (På 10.12.2024 den 13.14): Her er min nye pus Denne ? 😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. januar Forfatter Del Skrevet 19. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Denne ? 😻😻😻 Nei, det er en annen, det var en rød liten ramp 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Tussi skrev (4 minutter siden): Nei, det er en annen, det var en rød liten ramp Åja det er det ja 😻😻😻 har du den pusen på bilde ennå ? 😻😻😻😍 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. januar Forfatter Del Skrevet 19. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Åja det er det ja 😻😻😻 har du den pusen på bilde ennå ? 😻😻😻😍 Japp 🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Tussi skrev (1 minutt siden): Japp 🥰 Så koselig 😍😍😍😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Tussi skrev (På 9.1.2025 den 16.50): Katten rydder seg selv bort 😆 Amanda 😻♥️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Amanda er omplassert 🥰😁😀 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Her er min nye rampejente 🥰 3 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Tussi skrev (2 timer siden): Her er min nye rampejente 🥰 Vi synes at hun er skikkelig nydelig og søt.😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi synes at hun er skikkelig nydelig og søt.😻😻 Ja hun er det 😆 hun slo og beit da hun var nær andre katter, men nå er hun ganske snill 😊 alene hos meg da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Tussi skrev (5 minutter siden): Ja hun er det 😆 hun slo og beit da hun var nær andre katter, men nå er hun ganske snill 😊 alene hos meg da Ha Ha, vi forstår at hun er en myndig dame som vet hva hun vil.🤣🤣👍👍😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ha Ha, vi forstår at hun er en myndig dame som vet hva hun vil.🤣🤣👍👍😻😻 Japp! 🫢og hun er glad i mat 😆 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Tussi skrev (Akkurat nå): Japp! 🫢og hun er glad i mat 😆 Vi synes at det er bra at hun har matlyst, for da vet vi at hun er frisk.😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi synes at det er bra at hun har matlyst, for da vet vi at hun er frisk.😻😻 Det er hun 😆 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå