Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Maskinfører skrev (10 minutter siden): Dakar pus er mange onde mennesker der ute hvil i fred lille pus ☹️☹️☹️☹️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🌹🌹🌹🌹🌹 https://www.h-a.no/noora-maria-fant-mager-katt-i-kulda-i-bilen-mjauet-den-ikke-den-la-bare-stille/s/5-139-1649490 🌹🌹🕯️🕯️😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): 🌹🌹🕯️🕯️😻😻 Dakar lita 🌹🌹🌹🌹🌹🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️😻😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (7 timer siden): Dakar lita 🌹🌹🌹🌹🌹🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️😻😻😻😻😻 Ja, trist 💔 men hun fikk noe godhet før hun døde... 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Katten rydder seg selv bort 😆 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Tussi skrev (7 minutter siden): Ja, trist 💔 men hun fikk noe godhet før hun døde... Ja det er bra at hun fikk godhet skulle ønske det hadde gått bra med henne 💔💔😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Tussi skrev (8 minutter siden): Katten rydder seg selv bort 😆 Så søt pus 😻 😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Så søt pus 😻 😻 Ja, hun er herlig. Litt sånn forsiktig og "unnskyld at jeg er til, kan jeg få litt kos?" 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Tussi skrev (1 minutt siden): Ja, hun er herlig. Litt sånn forsiktig og "unnskyld at jeg er til, kan jeg få litt kos?" Hehe hun er av den typen ja 😃😻😻 er den fra hjelpesenteret ? 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hehe hun er av den typen ja 😃😻😻 er den fra hjelpesenteret ? 😻😻 Ja. Men hun bor hos meg i påvente av nytt hjem 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Tussi skrev (Akkurat nå): Ja. Men hun bor hos meg i påvente av nytt hjem Hun gjør det ja 😀 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Tussi skrev (2 timer siden): Katten rydder seg selv bort 😆 Vi synes at det er en nydelig søt pusekatt.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi synes at det er en nydelig søt pusekatt.😻😻 Ja 🥰 her er et bilde min chat gpt lagde 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Tussi skrev (4 minutter siden): Ja 🥰 her er et bilde min chat gpt lagde Vi synes at den pusekatten er så søt.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi synes at den pusekatten er så søt.😻😻 🥰😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå