Maskinfører Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden N-4K0 skrev (39 minutter siden): Jeg kan trå til med kattebilde! Mora mi hentet dette søte nøstet for et par uker siden, 9 uker gammel på det tidspunktet Hun har fått navnet Sølvfaks og er helt grå bortsett fra littegrann hvitt på brystet og nederst på magen. Nydelig pus 😻 ❤️ 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Gråpus 😻 Kan du kose den fra meg? Endret 4 timer siden av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Mannen med ljåen skrev (9 minutter siden): Gråpus 😻 Kan du kose den fra meg? Gråpus 🥰 Kan dessverre ikke det, hun bor et par timer unna og jeg får ikke sett henne så ofte, men skal gi henne forumkos når jeg ser henne igjen! 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (På 8.11.2024 den 2:31 PM): Ikke en pus, men var i Danmark igår, vi kom litt for nærme noen selunger, så de stakk, moren ble litt skeptisk. Var ikke meningen, men ble fine bilder 20241107_124936.mp4 Dakar håper hun fant ungene igjen 🦭🦭🦭🦭🦭 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå