Maskinfører Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober (endret) Tussi skrev (3 timer siden): Så nydelige 😻 😻 ❤️❤️ ligner litt på husene jeg hadde ❤️❤️😻😻 Ole da ? 😻😻 Endret 9. oktober av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Tussi skrev (19 minutter siden): Siste bildene... Nydelige bilder @Tussi 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Så nydelige 😻 😻 ❤️❤️ ligner litt på husene jeg hadde ❤️❤️😻😻 Ole da ? 😻😻 Ole har fått det helt supert hos en tyrkisk familie, de kjøpte masse gøye ting til han og han sover i senga med ungene 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Tussi skrev (2 minutter siden): Ole har fått det helt supert hos en tyrkisk familie, de kjøpte masse gøye ting til han og han sover i senga med ungene Jøsses visste ikke at Tyrkre likte katter 😻😻 tnå så koselig og nusselig og høre ❤️❤️😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Jøsses visste ikke at Tyrkre likte katter 😻😻 tnå så koselig og nusselig og høre ❤️❤️😻😻 Haha, hvis jeg har et snev av rasisme er det ift tyrkia Men rett skal være rett, tyrkia er kjent for å være snille med katter, f eks i Istanbul.... 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Tussi skrev (Akkurat nå): Haha, hvis jeg har et snev av rasisme er det ift tyrkia Men rett skal være rett, tyrkia er kjent for å være snille med katter, f eks i Istanbul.... Ja hehe neida du er ikke rasist pga det 😀 de er snille mot katter det er bra ❤️😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Tussi skrev (27 minutter siden): Se så søte @Kassettspiller 😻😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): 😻😻 Søte vennene mine, men de får det nok godt.... Men de fikk nytt navn, Ove ble til Max, og Odd til Mio tror jeg 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Se så søte @Kassettspiller 😻😻😻 ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): ❤️ ❤️❤️😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Tussi skrev (1 minutt siden): Søte vennene mine, men de får det nok godt.... Men de fikk nytt navn, Ove ble til Max, og Odd til Mio tror jeg Cassidy Tvillingene synes at det er fine katte navn.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fine katte navn.😻😻 Ja, de får det nok fint 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Tussi skrev (5 minutter siden): Ja, de får det nok fint Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.😊😊🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (53 minutter siden): Se så søte @Kassettspiller 😻😻😻 Katten er smart. Studiekatt🧑🎓 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Kassettspiller skrev (54 minutter siden): Katten er smart. Studiekatt🧑🎓 Ja katter er smarte Tuss studerer nå 😀👩🎓👩🎓🧑🎓🧑🎓😻😻 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja katter er smarte Tuss studerer nå 😀👩🎓👩🎓🧑🎓🧑🎓😻😻 Hva studerer Tuss?😉 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Hva studerer Tuss?😉 Aner ikke skal spørre når han Våkner 😀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Tussi skrev (2 timer siden): Søte vennene mine, men de får det nok godt.... Men de fikk nytt navn, Ove ble til Max, og Odd til Mio tror jeg Pene navn 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (2 timer siden): Så nydelige 😻 😻 ❤️❤️ ligner litt på husene jeg hadde ❤️❤️😻😻 Ole da ? 😻😻 Lå visst en Pus til borte på gulvet der @Tussi 😻😻🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober 6 hours ago, Tussi said: Haha, hvis jeg har et snev av rasisme er det ift tyrkia Men rett skal være rett, tyrkia er kjent for å være snille med katter, f eks i Istanbul.... Stemmer vel ikke. De gir beng i katter og har samme forhold til dem som du har til edderkopper i hagen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå