Tussi Skrevet 30. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig pusekatt.😻😻 Jeg venter bare på at han skal få et nytt hjem. Ove, broren, han er en skikkelig ramp, setter klørne i hodet mitt når jeg sover 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Rapporter Del Skrevet 30. september Tussi skrev (3 minutter siden): Jeg venter bare på at han skal få et nytt hjem. Ove, broren, han er en skikkelig ramp, setter klørne i hodet mitt når jeg sover Cassidy Tvillingene synes at han høres ut som en nydelig men rampete søtnos.😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at han høres ut som en nydelig men rampete søtnos.😻😻 Ove og Odd 5 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Rapporter Del Skrevet 30. september Tussi skrev (1 minutt siden): Ove og Odd Cassidy Tvillingene synes at de er så søte.😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at de er så søte.😻😻 Vennene mine 🥰, eller, barna mine 😁 Endret 30. september av Tussi 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Rapporter Del Skrevet 30. september Tussi skrev (3 minutter siden): Vennene mine 🥰, eller, barna mine 😁 Cassidy Tvillingene synes at de er skikkelig nydelige.😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Er det ikke noen nye bilder av Puser ? @Tussi 😉😉😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Tussi skrev (På 19.6.2024 den 11:04 PM): Har dere lyst å følge med hvis jeg får nytt kull? Ja mer enn gjerne 😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober SommerSolo skrev (På 23.8.2024 den 10:43 PM): Får de lov å gå på bordet? Den minste mer hvite sokker er det Tussi ? 😻😻 @Tussi 😉😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Tussi skrev (På 30.9.2024 den 10:21 PM): Ove og Odd Søte 😻 😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Flere Pusebilder @Tussi 😀😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Elsker katter 😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Nå må virkelig @Tussi få i gang tråden sin med flere søte puser 😻 😻 😻 😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nå må virkelig @Tussi få i gang tråden sin med flere søte puser 😻 😻 😻 😻 Jeg tok et par bilder idag 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober Ove og Odd blir hentet på onsdag... fått nytt hjem... 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober (endret) Tussi skrev (1 minutt siden): Jeg tok et par bilder idag Tnå så nydelige @Tussi Ove og Odd ? 😻😻 Endret 4. oktober av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Tussi skrev (Akkurat nå): Ove og Odd blir hentet på onsdag... fått nytt hjem... Så fint 😻😻😻😻 plasseres samlet ? 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Tussi skrev (15 minutter siden): Jeg tok et par bilder idag Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå