Tussi Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja og Cassidy Tvillingene tenker på grisepurkene de kan ha 12-13 grisunger i magen.😅😅 Uff, jeg forstå ikke åssen grisemødrene klarer så mange unger kravlende over hele seg..... 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Vi trenger flere poter, striper og værhår, det er 35 minutter siden forrige kattebilde! 😻 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Tussi skrev (4 minutter siden): Uff, jeg forstå ikke åssen grisemødrene klarer så mange unger kravlende over hele seg..... Nei det forstår ikke Cassidy Tvillingene heller.😅😅 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Tussi skrev (28 minutter siden): Ja 😊 de venter enda på et hjem... håper de får snart Ja det var fint og høre 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Tussi skrev (På 4.9.2024 den 8:36 PM): Linus i sitt nye hjem 20240829_153908.mp4 Skal ikke ta på Pus da må den vaske seg 😻😻😻😻 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september @Tussi må du få fart på Tråden din igjen eller hva @Kassettspiller ? 😻😻 Og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ? 😻😻 2 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (7 minutter siden): @Tussi må du få fart på Tråden din igjen eller hva @Kassettspiller ? 😻😻 Og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ? 😻😻 Elsker katter!🥰 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (29 minutter siden): @Tussi må du få fart på Tråden din igjen eller hva @Kassettspiller ? 😻😻 Og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ? 😻😻 Ja må det, skal ha fri en god del fremover, så skal få litt da 😀 imorgen blir Ole hentet, det blir rart... 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Tussi skrev (7 minutter siden): Ja må det, skal ha fri en god del fremover, så skal få litt da 😀 imorgen blir Ole hentet, det blir rart... Ja men det blir bra med fri 😀😻 så fint at Ole får nytt hjem 😻😀🥰 ja det blir nok rart ☹️😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (31 minutter siden): Elsker katter!🥰 Ja jeg også 🥰🥰😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (1 time siden): @Tussi må du få fart på Tråden din igjen eller hva @Kassettspiller ? 😻😻 Og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ? 😻😻 Cassidy Tvillingene er helt enige.😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.😻😻 Det er bra 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Har du fått noen flere Puser @Tussi ? 😻😻😻😻 5 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Maskinfører skrev (19 timer siden): Har du fått noen flere Puser @Tussi ? 😻😻😻😻 Håper på det jeg også. 💗 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. september Forfatter Del Skrevet 30. september Her er jeg med Odd mens jeg ser på YT 5 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Tussi skrev (9 minutter siden): Her er jeg med Odd mens jeg ser på YT Er det Coca-Cola Zero Sugar Vanilla jeg ser i bakgrunnen? Søte Odd!💗 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. september Forfatter Del Skrevet 30. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Er det Coca-Cola Zero Sugar Vanilla jeg ser i bakgrunnen? Søte Odd!💗 Haha, ja det er det😆 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Kassettspiller skrev (24 minutter siden): Håper på det jeg også. 💗 Ja jeg også ❤️ 😻 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Tussi skrev (20 minutter siden): Her er jeg med Odd mens jeg ser på YT Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig pusekatt.😻😻 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå