Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd


Anbefalte innlegg

Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Lurte bare fordi en av kattene kanskje er drektig. Men da var hun nok det før hun kom til deg.

Veldig bra at du tar vare på kattene som trenger et hjem! ❤️

Ja, det var noen som hadde tatt seg av dem før de kom til meg, ungene hadde vært inne mens mor gikk inn og ut.... 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tussi skrev (2 minutter siden):

Ja, det var noen som hadde tatt seg av dem før de kom til meg, ungene hadde vært inne mens mor gikk inn og ut.... 

Med stor mangel på fosterhjem og mange hjemløse katter, så håper jeg virkelig flere vil sterilisere eller kastrere katten sin.

Kattunger er veldig søte, men det er grusomt når flere av dem blir dumpet. Bra at du tar ansvar.❤️

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (4 timer siden):

Kattunger er veldig søte, men det er grusomt når flere av dem blir dumpet. Bra at du tar ansvar.❤️

Det står det virkelig respekt av 🥰

De verste jeg vet er de som dumper katter. Kanskje i det minste tenk over om de virkelig vil ha katt før de får det. Lite som provoserer meg mer.

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (9 minutter siden):

Det står det virkelig respekt av 🥰

De verste jeg vet er de som dumper katter. Kanskje i det minste tenk over om de virkelig vil ha katt før de får det. Lite som provoserer meg mer.

Det skjer dessverre altfor ofte.

Jeg håper virkelig at flere kan bli fosterhjem for katter. Det er minst 50 000 hjemløse katter i Norge og et stort antall av dem har blitt dumpet.

  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at de er søte og nydelige begge to.😻😻😻😻

Enig :D Dette er bare andre gang jeg er og besøker noen puser etter de er adoptert, og de har fått det helt supert, de er integrert i nabolagets katter og har det bra sammen, nå kan straks Linus ut alene også, selv om rampen hadde klart å stikke av en helg de var borte... Men han holdt seg i området. Han er blitt så fin, da har var liten så han ut som en ku :D

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (1 minutt siden):

Enig :D Dette er bare andre gang jeg er og besøker noen puser etter de er adoptert, og de har fått det helt supert, de er integrert i nabolagets katter og har det bra sammen, nå kan straks Linus ut alene også, selv om rampen hadde klart å stikke av en helg de var borte... Men han holdt seg i området. Han er blitt så fin, da har var liten så han ut som en ku :D

Cassidy Tvillingene tenker at du også savner de søtingene etter at de har fått nye hjem.😻😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene tenker at du også savner de søtingene etter at de har fått nye hjem.😻😻

Ja... selvsagt :) Jeg hadde en superstresset mamma som jeg måtte hjelpe litt med fødselen, og har fulgt dem hele veien, jeg er bare så ufattelig takknemlig for at de har fått en så fint hjem 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (Akkurat nå):

Ja... selvsagt :) Jeg hadde en superstresset mamma som jeg måtte hjelpe litt med fødselen, og har fulgt dem hele veien, jeg er bare så ufattelig takknemlig for at de har fått en så fint hjem 🥰

Cassidy Tvillingene synes at det er fint og godt at de har fått et fint hjem hvor det er mennesker som er glade i dem.😻😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...