Tussi Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): ok. Bortsett fra når de biter meg i tærne 1 3 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Tussi skrev (3 minutter siden): Bortsett fra når de biter meg i tærne Det kan jeg se for meg. Jeg sov en gang med en kattunge i senga og den hadde party når jeg skulle sove. Ble lite søvn den natta. 3 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august @Tussi er du på kvinneguiden? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (12 minutter siden): @Tussi er du på kvinneguiden? @Tussi er kastet ut derfra sånn som meg 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): @Tussi er kastet ut derfra sånn som meg Og sånn som meg 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Tussi skrev (1 time siden): Jeg fikk noen til å filme til ære for dere... Jeg skulle gi de våtfor.... 20240823_204104.mp4 Er den ene svarte og hvite Tussi @Tussi ? 😻😳 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (5 minutter siden): Og sånn som meg Du også ja og det var Rhodiola ? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Du også ja og det var Rhodiola ? Ja klart det var det. Virket som han fulgte etter meg. Fikk først advarselspoeng og når jeg svarte hold kjeft så fikk jeg et til… 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Ja klart det var det. Virket som han fulgte etter meg. Fikk først advarselspoeng og når jeg svarte hold kjeft så fikk jeg et til… Jeg har 3 poeng fra han og ett fra Christina82 fikk sletta ett fra Matas samme kveld så fikk jeg 1 av Rhodiola så det er bestemt at jeg skal ha 4 Advarsels poeng 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jeg har 3 poeng fra han og ett fra Christina82 fikk sletta ett fra Matas samme kveld så fikk jeg 1 av Rhodiola så det er bestemt at jeg skal ha 4 Advarsels poeng Har bare sett deg skrive hyggelige ting. Når kommer du inn igjen? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (13 minutter siden): Har bare sett deg skrive hyggelige ting. Når kommer du inn igjen? ja jeg skjønner ikke hva som skjer der inne 18 November 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): ja jeg skjønner ikke hva som skjer der inne 18 November Det virker som de vil oppdra brukere. Hvor saklig er det at jeg skal få advarsel poeng fra å svare hold kjeft? Det virker useriøst . 1 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): ja jeg skjønner ikke hva som skjer der inne 18 November Du er vel smartere enn de da. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (36 minutter siden): Du er vel smartere enn de da. Ja vi er smartere enn dem 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (38 minutter siden): Det virker som de vil oppdra brukere. Hvor saklig er det at jeg skal få advarsel poeng fra å svare hold kjeft? Det virker useriøst . Ja det kan virke sånn 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Maskinfører skrev (2 timer siden): @Tussi er kastet ut derfra sånn som meg SommerSolo skrev (2 timer siden): Og sånn som meg SommerSolo skrev (1 time siden): Det virker som de vil oppdra brukere. Hvor saklig er det at jeg skal få advarsel poeng fra å svare hold kjeft? Det virker useriøst . Bare jeg som har klart meg da.. Som er den største frekkasene av oss alle. PITTY🤣 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Sovna skrev (5 minutter siden): Bare jeg som har klart meg da.. Som er den største frekkasene av oss alle. PITTY🤣 Ja bare Pitty men bare vent til Rhodiola får interessen for deg 😀👍 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 24. august Forfatter Del Skrevet 24. august Maskinfører skrev (10 timer siden): Er den ene svarte og hvite Tussi @Tussi ? 😻😳 Nei, de er omplassert.... ❤️ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 24. august Forfatter Del Skrevet 24. august Maskinfører skrev (10 timer siden): @Tussi er kastet ut derfra sånn som meg SommerSolo skrev (10 timer siden): @Tussi er du på kvinneguiden? Ja. Jeg er Topsi der inne. Ble utestengt i 30 dager, og da jeg så begrunnelsen gadd jeg ikke mer. Så jeg er ikke utestengt nå, men jeg gidder ikke 3 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august (endret) Tussi skrev (38 minutter siden): Ja. Jeg er Topsi der inne. Ble utestengt i 30 dager, og da jeg så begrunnelsen gadd jeg ikke mer. Så jeg er ikke utestengt nå, men jeg gidder ikke Er du Topsi da har vi hatt mange diskusjoner:D Endret 24. august av SommerSolo 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå