Maskinfører Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Tussi skrev (2 minutter siden): Skal gjøre det, har vært litt lat i det siste... Ja det ser man 😻😀 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det ser man 😻😀 😁 pusemor og jente, de er omplassert nå.. 6 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Tussi skrev (2 minutter siden): 😁 pusemor og jente, de er omplassert nå.. Så søte fin farge 😀 ligner på Ida katten fetter,n min hadde for 20+ år sia 😀 2 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Tussi skrev (2 timer siden): 😁 pusemor og jente, de er omplassert nå.. Cassidy Tvillingene synes at de er skikkelig søte.😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Mere bilder av Puser @Tussi 😻😻 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (2 timer siden): Mere bilder av Puser @Tussi 😻😻 Cassidy Tvillingene er helt enige.😻😻 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.😻😻 Det er bra 😻😻 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Tussi skrev (På 21.8.2024 den 4:40 PM): 😁 pusemor og jente, de er omplassert nå.. Så søte og gode 🥰😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Jeg fikk noen til å filme til ære for dere... Jeg skulle gi de våtfor.... 20240823_204104.mp4 1 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Tussi skrev (2 minutter siden): Jeg fikk noen til å filme til ære for dere... Jeg skulle gi de våtfor.... 20240823_204104.mp4 Cassidy Tvillingene synes at det er nydelige pusekatter.😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er nydelige pusekatter.😻😻 De er nydelige, men å koke en kopp kaffe til meg selv er jo håpløst ... skal lage may imorgen. Da må jeg ta de inn på et annet rom... 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Tussi skrev (Akkurat nå): De er nydelige, men å koke en kopp kaffe til meg selv er jo håpløst ... skal lage may imorgen. Da må jeg ta de inn på et annet rom... Ha Ha, Cassidy Tvillingene forstår at det er noen rampete små søtnoser.🤣🤣👍👍😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ha Ha, Cassidy Tvillingene forstår at det er noen rampete små søtnoser.🤣🤣👍👍😻😻 Haha,ja det er nesten de verste jeg har vært borti 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Tussi skrev (Akkurat nå): Haha,ja det er nesten de verste jeg har vært borti 😁 Cassidy Tvillingene forstår, vi synes at de er så søte de små rampepusene.😉😉😻😻 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Tussi skrev (42 minutter siden): Jeg fikk noen til å filme til ære for dere... Jeg skulle gi de våtfor.... 20240823_204104.mp4 Får de lov å gå på bordet? 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (3 minutter siden): Får de lov å gå på bordet? Japp... og i senga. 1 2 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Tussi skrev (5 minutter siden): Japp... og i senga. I senga 😮 får du du sove da? 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (7 minutter siden): I senga 😮 får du du sove da? Ja .det går bra.. 3 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Tussi skrev (Akkurat nå): Ja .det går bra.. ok. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå