Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd


Anbefalte innlegg

Tussi skrev (På 18.7.2024 den 9:22 PM):

Har vært litt lite aktiv her, skal snart ha ferie så får jeg tatt litt bilder. Her er gutten min, han er litt redd, men så myk og god å kose med 😇 de er ca 12 uker nå

20240718_212002.jpg

Så skjønn den var tussi. 

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SommerSolo skrev (13 minutter siden):

Jeg skal snart få katt også. 

Så fint ❤️ håper du velger omplasseringskatt, masse puser i allle aldre som trenger nye hjem

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du tar vare på katter, vi trenger folk som er snille mot dyr.♥️♥️

Tusen takk ❤️❤️❤️

DukeNukem3d skrev (7 minutter siden):

Blir i godt humør av katter

Ja ikke sant 😆 jeg også 😆

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tussi skrev (På 18.7.2024 den 9:22 PM):

Har vært litt lite aktiv her, skal snart ha ferie så får jeg tatt litt bilder. Her er gutten min, han er litt redd, men så myk og god å kose med 😇 de er ca 12 uker nå

20240718_212002.jpg

Så utrolig søt! :) Og han ligner _ekstremt_ på min kattunge Dante som nå er 4 mnd.
Er dette en vanlig huskatt? Jeg mistenker at min kan være 50% maine coone eller skogskatt, ukjent far..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sebby skrev (3 timer siden):

Så utrolig søt! :) Og han ligner _ekstremt_ på min kattunge Dante som nå er 4 mnd.
Er dette en vanlig huskatt? Jeg mistenker at min kan være 50% maine coone eller skogskatt, ukjent far..

Jeg tror det er noe rasekatt i både han og søsteren egentlig... de er ca 4 mnd faktisk 😉 omplassert forrige helg,  heldiggrisen sammen med søsteren.. 

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...