SommerSolo Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Tussi skrev (På 18.7.2024 den 9:22 PM): Har vært litt lite aktiv her, skal snart ha ferie så får jeg tatt litt bilder. Her er gutten min, han er litt redd, men så myk og god å kose med 😇 de er ca 12 uker nå Så skjønn den var tussi. 5 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 26. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli SommerSolo skrev (Akkurat nå): Så skjønn den var tussi. Ja. De to kattungene er veldig fine 😆 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Tussi skrev (Akkurat nå): Tusen takk 💜😻 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene er veldig glade i katter.♥️♥️😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 26. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene er veldig glade i katter.♥️♥️😻😻 Jeg også, er den gale kattedama i min omkrets 😆😅 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Tussi skrev (2 minutter siden): Ja. De to kattungene er veldig fine 😆 Jeg skal snart få katt også. 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Tussi skrev (Akkurat nå): Jeg også, er den gale kattedama i min omkrets 😆😅 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du tar vare på katter, vi trenger folk som er snille mot dyr.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Blir i godt humør av katter 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 26. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli SommerSolo skrev (13 minutter siden): Jeg skal snart få katt også. Så fint ❤️ håper du velger omplasseringskatt, masse puser i allle aldre som trenger nye hjem Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du tar vare på katter, vi trenger folk som er snille mot dyr.♥️♥️ Tusen takk ❤️❤️❤️ DukeNukem3d skrev (7 minutter siden): Blir i godt humør av katter Ja ikke sant 😆 jeg også 😆 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Så nydelige og søte og lykkelige katter 😻😻😻 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli DukeNukem3d skrev (11 minutter siden): Blir i godt humør av katter Jeg også 😻 katter er favorittdyrene mine 😻 blir alltid glad av og i dem 😻 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Tussi skrev (4 minutter siden): Så fint ❤️ håper du velger omplasseringskatt, masse puser i allle aldre som trenger nye hjem Tusen takk ❤️❤️❤️ Ja ikke sant 😆 jeg også 😆 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 26. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli Entern skrev (4 minutter siden): Så nydelige og søte og lykkelige katter 😻😻😻 Ja, jeg tror de har det bra hos meg. Bortsett fra at jeg nettopp tråkket på poten ril gutten min... stakkars... 🥺 5 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Tussi skrev (12 minutter siden): Ja, jeg tror de har det bra hos meg. Bortsett fra at jeg nettopp tråkket på poten ril gutten min... stakkars... 🥺 Jeg er 100% sikker på at de har det kjempegodt hos deg 😻😻😻 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. august Rapporter Del Skrevet 3. august Tussi skrev (På 26.7.2024 den 9:43 PM): Ja, jeg tror de har det bra hos meg. Bortsett fra at jeg nettopp tråkket på poten ril gutten min... stakkars... 🥺 Usj da 😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Tussi skrev (På 18.7.2024 den 9:22 PM): Har vært litt lite aktiv her, skal snart ha ferie så får jeg tatt litt bilder. Her er gutten min, han er litt redd, men så myk og god å kose med 😇 de er ca 12 uker nå Så utrolig søt! Og han ligner _ekstremt_ på min kattunge Dante som nå er 4 mnd. Er dette en vanlig huskatt? Jeg mistenker at min kan være 50% maine coone eller skogskatt, ukjent far.. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Sebby skrev (3 timer siden): Så utrolig søt! Og han ligner _ekstremt_ på min kattunge Dante som nå er 4 mnd. Er dette en vanlig huskatt? Jeg mistenker at min kan være 50% maine coone eller skogskatt, ukjent far.. Jeg tror det er noe rasekatt i både han og søsteren egentlig... de er ca 4 mnd faktisk 😉 omplassert forrige helg, heldiggrisen sammen med søsteren.. 1 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Tussi skrev (Akkurat nå): Jeg tror det er noe rasekatt i både han og søsteren egentlig... de er ca 4 mnd faktisk 😉 omplassert forrige helg, heldiggrisen sammen med søsteren.. Ja 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Du får legge ut flere Pusebilder @Tussi 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (9 minutter siden): Du får legge ut flere Pusebilder @Tussi Skal gjøre det, har vært litt lat i det siste... 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå