Entern Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Tussi skrev (2 timer siden): Japp, her er forøvrig kattungene og mor Så søte og gode 😻😻😻😻😻😻😻😻 Mannen med ljåen skrev (15 minutter siden): De må koses! Enig 😻 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at de er nydelige.😻😻 De er faktisk utrolig fine de kattungene 😊 N-4K0 skrev (8 timer siden): Enda flere nydelige pusekatter 🥰 Ja ❤️❤️❤️❤️ Mannen med ljåen skrev (8 timer siden): De må koses! Ja, de er så myke og gode å kose med ❤️❤️❤️ men de er ikke så kosete, de er ikke født hos meg,.Men jeg skal nok fikse det Entern skrev (8 timer siden): Så søte og gode 😻😻😻😻😻😻😻😻 Enig 😻 Myke og deilige❤️❤️❤️ 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Rapporter Del Skrevet 9. juli Tussi skrev (2 minutter siden): De er faktisk utrolig fine de kattungene 😊 Ja ❤️❤️❤️❤️ Ja, de er så myke og gode å kose med ❤️❤️❤️ men de er ikke så kosete, de er ikke født hos meg,.Men jeg skal nok fikse det Myke og deilige❤️❤️❤️ ♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli (endret) Har vært litt lite aktiv her, skal snart ha ferie så får jeg tatt litt bilder. Her er gutten min, han er litt redd, men så myk og god å kose med 😇 de er ca 12 uker nå Endret 18. juli av Tussi 8 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli Rapporter Del Skrevet 18. juli Tussi skrev (1 minutt siden): Har vært litt lite aktiv her, skal snart ha ferie så får jeg tatt litt bilder. Her er gutten min, han er litt redd, men så myk og god å kose med 😇 de er ca 12 uker nå Cassidy Tvillingene synes at han er så nydelig og søt.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at han er så nydelig og søt.😻😻 Ja han er vakker ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli Rapporter Del Skrevet 18. juli Tussi skrev (Akkurat nå): Ja han er vakker ❤️ Cassidy Tvillingene får så lyst til å bare kose med han.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene får så lyst til å bare kose med han.😻😻 20240718_212700.mp4 5 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli Rapporter Del Skrevet 18. juli Tussi skrev (1 minutt siden): 20240718_212700.mp4 😻😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. juli Rapporter Del Skrevet 18. juli Tussi skrev (10 minutter siden): Har vært litt lite aktiv her, skal snart ha ferie så får jeg tatt litt bilder. Her er gutten min, han er litt redd, men så myk og god å kose med 😇 de er ca 12 uker nå Så søt 😻😻😻😻 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli Entern skrev (1 minutt siden): Så søt 😻😻😻😻 Ja, jeg håper han blir ordentlig trygg og god og får et nytt hjem 😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. juli Rapporter Del Skrevet 18. juli Tussi skrev (21 minutter siden): Ja, jeg håper han blir ordentlig trygg og god og får et nytt hjem 😊 Det blir han nok når han er hos deg tenker jeg 😊😻 2 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 18. juli Rapporter Del Skrevet 18. juli Katter er mine favorittdyr. Så kule, fascinerende og kosete 😍Stor respekt for at du tar deg av de 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli Entern skrev (53 minutter siden): Det blir han nok når han er hos deg tenker jeg 😊😻 DukeNukem3d skrev (52 minutter siden): Katter er mine favorittdyr. Så kule, fascinerende og kosete 😍Stor respekt for at du tar deg av de Tusen takk ❤️ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 24. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli Her tordner det, ikke bare jeg som ble redd, kattene piltastene og gjemte seg.... nå ligger jenta ved siden av megmi sofaen og solen begynner å titte frem igjen... 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. juli Rapporter Del Skrevet 24. juli Tussi skrev (7 minutter siden): Her tordner det, ikke bare jeg som ble redd, kattene piltastene og gjemte seg.... nå ligger jenta ved siden av megmi sofaen og solen begynner å titte frem igjen... Da får vi håpe kattene titter frem igjen snart også 😻😻😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 24. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli Entern skrev (1 minutt siden): Da får vi håpe kattene titter frem igjen snart også 😻😻😻😻 Ja, mor ligger under sofaen, gutten forsvant under kjøkkenbenken tror jeg 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 26. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli Her er vennene mine, blitt store.... klare for omplassering 20240725_144338.mp4 5 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Tussi skrev (1 minutt siden): Her er vennene mine, blitt store.... klare for omplassering 20240725_144338.mp4 Cassidy Tvillingene synes at hun er så nydelig og søt.😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 26. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at hun er så nydelig og søt.😻😻 Tusen takk 💜😻 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå