Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at de er nydelige og søte.😻😻

 

Entern skrev (2 minutter siden):

Så søte 😻😻😻😻😻😻

Så heldige de er som traff deg 😻😻😻😻😻

 

Mannen med ljåen skrev (2 minutter siden):

😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻

Det var ikke jeg som fanget dem inn... Tussi og Balder måtte ned på hjelpesenteret, forhåpentligvis blir de adoptert på torsdag, jeg håper det...

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Tussi skrev (18 timer siden):

Jeg laget en tråd om kattedumping, 11 katter som ble dumpet i Kristiansand. De er nå hos meg. 

3 kull med 3 forskjellige mødre. 2 kattunger på nesten 2 uker, 4 kattunger på ca 4-5 uker, og 2 kattunger på 10 uker 

Her er de eldste og de yngste

20240702_215811.jpg

20240702_215801.jpg

20240702_215754.jpg

Nei og nei så søte Pusekatter ❤️❤️❤️🥰🥰🥰😻😻😻Den øverste katten til høyre ligner på den som bestefar hadde på 1970-1980 tallet Nusse 😻😻😻😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (20 timer siden):

Trakk nye eiere seg eller ? Tenker på Tussi og Balder ? ☹️☹️😻😻😻 Så trist at du ikke kunne ha dem 😻😻😻

Tussi og Balder måtte ned på kontoret fordi jeg måtte ha alle de andre..  nå ser det ut til at vi om noen dager skaffer fosterhjem til 2 av 3 mødre med unger, og at jeg har de to eldste og mor... 

Balder og Tussi er foreløpig med meg om natten, men håper de får nye hjem snart....

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Tussi skrev (2 timer siden):

Tussi og Balder måtte ned på kontoret fordi jeg måtte ha alle de andre..  nå ser det ut til at vi om noen dager skaffer fosterhjem til 2 av 3 mødre med unger, og at jeg har de to eldste og mor... 

Balder og Tussi er foreløpig med meg om natten, men håper de får nye hjem snart....

De måtte det ja så trist ☹️😻 så fint at dere har funnet nytt hjelm til de nye 😻 Tussi og Balder er med dere deg om natten ja 😻😻 ja de bør plasseres sammen 😻😻 søte er de i alle fall 😻😻🥰🥰❤️❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (På 2.7.2024 den 10:06 PM):

Jeg laget en tråd om kattedumping, 11 katter som ble dumpet i Kristiansand. De er nå hos meg. 

3 kull med 3 forskjellige mødre. 2 kattunger på nesten 2 uker, 4 kattunger på ca 4-5 uker, og 2 kattunger på 10 uker 

Her er de eldste og de yngste

20240702_215811.jpg

20240702_215801.jpg

20240702_215754.jpg

Nåww, for noen søte pusekatter 😻🥰

Fullstendig uforståelig for meg at enkelte velger å dumpe kattunger og etterlate dem for å dø, men de har havnet i de rette, kjærlige hendene og jeg håper de får lange, gode liv ❤️ 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...