Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd


Anbefalte innlegg

Skulle ut og diagnostisere en bil idag @Tussi utenfor  ett gjerde  så satt det en kattepus (Svart) kjørte i sakte fart holdt øyekontakt med den mens jeg kjørte og den satte av sted i full fart foran bilen så hogde inn bremsen så bilen stoppet og katten fløy rett inn i en gård og under en bilen så nå skjønner du hvorfor puser skal være inne hadde det ikke vært meg så Hadde den blitt påkjørt ☹️ stoler ikke på puser nær veien ☹️☹️🐈‍⬛🐈‍⬛😻😻❤️❤️ men det gikk bra med den 

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Skulle ut og diagnostisere en bil idag @Tussi utenfor  ett gjerde  så satt det en kattepus (Svart) kjørte i sakte fart holdt øyekontakt med den mens jeg kjørte og den satte av sted i full fart foran bilen så hogde inn bremsen så bilen stoppet og katten fløy rett inn i en gård og under en bilen så nå skjønner du hvorfor puser skal være inne hadde det ikke vært meg så Hadde den blitt påkjørt ☹️ stoler ikke på puser nær veien ☹️☹️🐈‍⬛🐈‍⬛😻😻❤️❤️ men det gikk bra med den 

Cassidy Tvillingene er glade for å høre at det gikk bra med den.😻😻

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (6 timer siden):

Er det noe spessielt med Linus siden han fikk flytte med mamma ? eller var det nye Eieren ? 😻😻

Linus var den mest tilbakeholdne,  men det var egentlig at de falt for mor, og hun likte dem veldig godt også...

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (6 timer siden):

Ja 😻😻 kommer det en pus til ? 😻😻❤️❤️

Jeg har tussi og Balder igjen, gandalf blir hentet imorgen.  Men det er bare juni, så det er en reell sjanse for et nytt kull iår

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (11 timer siden):

Jeg har tussi og Balder igjen, gandalf blir hentet imorgen.  Men det er bare juni, så det er en reell sjanse for et nytt kull iår

Du har de igjen og de har ikke fått noe hjem ennå ? Gandalf blir hentet i morgen ja 😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛🥰🥰 ja men nytt kull blir koselig 🥰🥰🐈‍⬛🐈‍⬛😻😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (11 timer siden):

Linus var den mest tilbakeholdne,  men det var egentlig at de falt for mor, og hun likte dem veldig godt også...

Linus var den mest tilbakeholdne ja 😻😻 de falt for mor ja 😻🐈‍⬛❤️ det er koselig at de tok begge 2 😻😻🥰🥰🐈‍⬛🐈‍⬛❤️❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg laget en tråd om kattedumping, 11 katter som ble dumpet i Kristiansand. De er nå hos meg. 

3 kull med 3 forskjellige mødre. 2 kattunger på nesten 2 uker, 4 kattunger på ca 4-5 uker, og 2 kattunger på 10 uker 

Her er de eldste og de yngste

20240702_215811.jpg

20240702_215801.jpg

20240702_215754.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Tussi skrev (2 minutter siden):

Jeg laget en tråd om kattedumping, 11 katter som ble dumpet i Kristiansand. De er nå hos meg. 

3 kull med 3 forskjellige mødre. 2 kattunger på nesten 2 uker, 4 kattunger på ca 4-5 uker, og 2 kattunger på 10 uker 

Her er de eldste og de yngste

20240702_215811.jpg

20240702_215801.jpg

20240702_215754.jpg

Cassidy Tvillingene synes at de er nydelige og søte.😻😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (3 minutter siden):

Jeg laget en tråd om kattedumping, 11 katter som ble dumpet i Kristiansand. De er nå hos meg. 

3 kull med 3 forskjellige mødre. 2 kattunger på nesten 2 uker, 4 kattunger på ca 4-5 uker, og 2 kattunger på 10 uker 

Her er de eldste og de yngste

20240702_215811.jpg

20240702_215801.jpg

20240702_215754.jpg

Så søte 😻😻😻😻😻😻

Så heldige de er som traff deg 😻😻😻😻😻

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...