Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at Linus er så nydelig og søt.😻😻

Han er nydelig ❤️ og onsdag går han og mor til sitt nye hjem ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker godt disse nydelige bildene av de søte pusekattene her inne.♥️♥️

Tusen takk ❤️

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at du kommer til å savne dem.♥️♥️

Jaaaa, jeg gruer meg allerede 💔

Entern skrev (4 minutter siden):

Såååå søøøøt 😻😻😻😻😻 søte lille Linus😻🥰

Ja, elsker han 🥰 godt han får lov å bli med mor...

Entern skrev (3 minutter siden):

Håper begge to får det finfint 😻😻🥰🥰

Det håper og tror jeg også, virker som fine mennesker 🤩

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Er det noe marked for disse kattene eller blir de gitt bort? Det ser ikke ut til å være rasekatter så da lurer jeg litt på hvorfor folk kjøper av private istedenfor alle kattene og kattungene som venter på ett hjem hos Dyrebeskyttelsen, kattehuset ol. Og hvis de gis bort så stusser jeg mer over eiere som får kattunger når det allerede er for mange katter. Her finner man kattunger kastet som søppel

Lenke til kommentar
Femtekolonne skrev (11 minutter siden):

Er det noe marked for disse kattene eller blir de gitt bort? Det ser ikke ut til å være rasekatter så da lurer jeg litt på hvorfor folk kjøper av private istedenfor alle kattene og kattungene som venter på ett hjem hos Dyrebeskyttelsen, kattehuset ol. Og hvis de gis bort så stusser jeg mer over eiere som får kattunger når det allerede er for mange katter. Her finner man kattunger kastet som søppel

Vi selger dem for et mindre beløp. Våre katter er katter som ellers ville gått til grunne ute som hjemløse, eller private tatt inn under særlige forhold. Noen ganger tar det lang tid før vi får gitt dem bort, andre ganger går det fort. 

Det er som regel vanlige huskatter vi har. Heldigvis er det en del mennesker som heller vil hjelpe de som trenger det, heller enn bare kjøpe eller ta gratis katter på finn. Da har man heller ingen garanti for ar mor blir sterilisert.  

  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (1 minutt siden):

Ja 😊 de er nydelige 😇 han brune fant en ny mamma som ville gi han melk også, så han er hos noen andre 😇

Jeg håper alle kattene og kattungene får de aller beste hjemmene og all kjærligheten og omsorgen og kosen de kan drømme om 🥰

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...