Tussi Skrevet 15. mars Forfatter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 Ja hun er det 😍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Tussi skrev (7 minutter siden): Ja hun er det 😍 Ja vi synes at hun er kjempefin.😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars (endret) Tussi skrev (På 15.3.2025 den 16.43): Nytt bilde av Tussi Så søt ❤️❤️😻😻 Endret mandag kl 17:11 av Maskinfører 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 20. mars Forfatter Del Skrevet 20. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Så søt ❤️❤️😻😻 Ja, og så kryper hun inn i tuneller når hun vil leke. Og hvis jeg ikke har tid biter hun meg helt lett i hånda, den rampen 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Tussi skrev (6 timer siden): Ja, og så kryper hun inn i tuneller når hun vil leke. Og hvis jeg ikke har tid biter hun meg helt lett i hånda, den rampen Hehe en artig pus hehe biter også ja hun høres nydelig ut ❤️❤️😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Hvor mange katter har du nå hos deg ? 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. mars Forfatter Del Skrevet 21. mars Maskinfører skrev (3 timer siden): Hvor mange katter har du nå hos deg ? 😻😻❤️❤️ Akkurat nå bare henne, men vi har 6 andre 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Tussi skrev (23 minutter siden): Akkurat nå bare henne, men vi har 6 andre Bare henne og 6 andre ja 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Tussi skrev (På 22.2.2025 den 23.40): Har et nytt bilde av min Åja det er henne 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. mars Forfatter Del Skrevet 21. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Åja det er henne 😻😻❤️❤️ Stakkars, hun blir alene i helga med tilsyn, jeg er bortreist. Hun elsker å leke, håper de som er innom leker med henne 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Tussi skrev (20 minutter siden): Stakkars, hun blir alene i helga med tilsyn, jeg er bortreist. Hun elsker å leke, håper de som er innom leker med henne Ja det håper jeg også 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Tussi skrev (30 minutter siden): Stakkars, hun blir alene i helga med tilsyn, jeg er bortreist. Hun elsker å leke, håper de som er innom leker med henne Må leke masse 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. mars Forfatter Del Skrevet 21. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Må leke masse 😻😻❤️❤️ Ja, de må det 😆 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Tussi skrev (2 minutter siden): Ja, de må det 😆 Ja de må det 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 17:12 Del Skrevet mandag kl 17:12 Tussi skrev (På 15.3.2025 den 16.43): Nytt bilde av Tussi Tnå så søt Tussi er 😻😻😻❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 19:12 Del Skrevet mandag kl 19:12 Tussi skrev (På 15.3.2025 den 16.43): Nytt bilde av Tussi Fjerne den store hvite flekken under halsen og erstatte den med en liten hvit prikk så er du helt lik Fia 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå