Maskinfører Skrevet lørdag kl 20:53 Del Skrevet lørdag kl 20:53 Tussi skrev (7 minutter siden): Skal ta noen bilder av de andre imorgen Det er bra 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet søndag kl 21:38 Forfatter Del Skrevet søndag kl 21:38 Her er biteren 2 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 21:52 Del Skrevet søndag kl 21:52 Tussi skrev (13 minutter siden): Her er biteren Vi synes at han er en søt pusekatt.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet søndag kl 21:54 Forfatter Del Skrevet søndag kl 21:54 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi synes at han er en søt pusekatt.😻😻 Hun er søt, men hun er engstelig og hissig 🤣 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 21:55 Del Skrevet søndag kl 21:55 Tussi skrev (16 minutter siden): Her er biteren Han var fin og søt nydelig pusekatt 😻😻😻😻🤗🤗🤗🤗 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 21:58 Del Skrevet søndag kl 21:58 Tussi skrev (2 minutter siden): Hun er søt, men hun er engstelig og hissig 🤣 OK, vi skjønner. En nydelig hissigpropp altså.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet søndag kl 21:59 Forfatter Del Skrevet søndag kl 21:59 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Han var fin og søt nydelig pusekatt 😻😻😻😻🤗🤗🤗🤗 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): OK, vi skjønner. En nydelig hissigpropp altså.🤣🤣👍👍 Hun er.ek nydelig hissigpropp ja. Mulig drektig, eller katten sier hun et drektig 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:00 Del Skrevet søndag kl 22:00 Tussi skrev (Akkurat nå): Hun er.ek nydelig hissigpropp ja. Mulig drektig, eller katten sier hun et drektig OK, vi skjønner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 22:02 Del Skrevet søndag kl 22:02 Tussi skrev (2 minutter siden): Hun er.ek nydelig hissigpropp ja. Mulig drektig, eller katten sier hun et drektig Åhh det er en jente ja 😊😻 hissigpropp hehe hun er drektig og ja 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet søndag kl 22:04 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:04 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): OK, vi skjønner.♥️♥️ Ja, det er kanskje derfor hun er så hissig 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet søndag kl 22:14 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:14 Her er en av våre yngre puser som har hatt et hardt liv 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:54 Del Skrevet søndag kl 22:54 Tussi skrev (49 minutter siden): Ja, det er kanskje derfor hun er så hissig Ja det tenker vi også. Tussi skrev (39 minutter siden): Her er en av våre yngre puser som har hatt et hardt liv Vi synes at det er en nydelig søt pusekatt.😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 00:13 Del Skrevet mandag kl 00:13 Tussi skrev (1 time siden): Her er en av våre yngre puser som har hatt et hardt liv Nydelig Pus 😻 😻 ❤️ ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 01:13 Del Skrevet mandag kl 01:13 Tussi skrev (2 timer siden): Her er en av våre yngre puser som har hatt et hardt liv Den pusen ville vært noe for meg siden jeg har har hatt ett hardt liv også 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet mandag kl 09:25 Forfatter Del Skrevet mandag kl 09:25 Maskinfører skrev (8 timer siden): Den pusen ville vært noe for meg siden jeg har har hatt ett hardt liv også 😻😻❤️❤️ Ja 😍 men det er noen som skal ha han... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 19:54 Del Skrevet mandag kl 19:54 Tussi skrev (10 timer siden): Ja 😍 men det er noen som skal ha han... Ja veldig fin også 😻😻😻😍😍😍. Noen som skal ha han ja 😻😻😻😍😍😍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Håper @Tussi ordner er katt som klatrer på meg og når jeg bøyer meg så hopper den opp på ryggen min samt klatrer på hodet mitt og skuldrene når jeg sitter i stolen akkurat som Tuss 😻😻😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18 timer siden Forfatter Del Skrevet 18 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Håper @Tussi ordner er katt som klatrer på meg og når jeg bøyer meg så hopper den opp på ryggen min samt klatrer på hodet mitt og skuldrene når jeg sitter i stolen akkurat som Tuss 😻😻😻😻 Haha, man må forme sin egen katt 😆 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Tussi skrev (Akkurat nå): Haha, man må forme sin egen katt 😆 Trur ikke det dette var noe han bare gjorde 😻 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå