Maskinfører Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Tussi skrev (På 20.4.2024 den 23.30): Jeg har av en eller annen grunn fått navnet snikpellik på hjernen, husker det fra politikk-delen av forumet, men det er altså Gandalf som er den ene pusen. Han er en liten sutrekopp som dere hører, han åpnet øyene sent, og vi lurer på om han er litt treig. Katten da... Tussi er blitt en kosepus, det er veldig gøy, jeg håper hun blir en fangkatt. De er 3 uker og 2 dager, så de utvikler seg fort, men det er enda vanskelig med gode bilder da de ligger mye på teppe... 20240420_232144.mp4 Søte 😻😻❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Tussi skrev (På 27.4.2024 den 23.09): Nå var Balder på do også, så da er set bare Linus igjen 😁 Jeg har sluppet dem inn i stua, og alle ungene lå under sofaen. Da jeg kom hjem kom alle løpende mot meg 🥰 Jeg hadde med meg karbonadedeig, koe særlig Linus og mor satte pris på, her spiser Tussi Hehe de liker Kjøttdeig 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Tussi skrev (På 27.4.2024 den 23.16): Linus sier hei til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og alle andre hyggelige folk i tråden Søte Linus 😻😻❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. februar Forfatter Del Skrevet 21. februar Ser at @Maskinfører tenker på puser.... 🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Tussi skrev (3 minutter siden): Ser at @Maskinfører tenker på puser.... 🥰 Ja jeg gjør det 🥰😻😻 det ble litt ensomt her sånn ☹️☹️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Har du bilder av noen nye puser @Tussi eller er det de samme du har inne ? 😀😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. februar Forfatter Del Skrevet 22. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Har du bilder av noen nye puser @Tussi eller er det de samme du har inne ? 😀😻 Har et nytt bilde av min 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Tussi skrev (13 minutter siden): Har et nytt bilde av min Så søøt 😻😻😻 var det den Veterinæren klaget på ? 😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. februar Forfatter Del Skrevet 22. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Så søøt 😻😻😻 var det den Veterinæren klaget på ? 😻😻😻 Ja 😅 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Tussi skrev (3 minutter siden): Ja 😅 Hehe syns ikke den var så ille 😻😻 var verre hun jeg hadde 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Tussi skrev (33 minutter siden): Har et nytt bilde av min Vi synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. februar Forfatter Del Skrevet 25. februar 20250225_153941.mp4 Pusen min, reklame på tv 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Tussi skrev (2 minutter siden): 20250225_153941.mp4 18.35 MB · 0 Nedlastninger Pusen min, reklame på tv Vi synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. februar Forfatter Del Skrevet 25. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 Ja hun er nydelig 😍 hun heter Tussi 🙃 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Tussi skrev (Akkurat nå): Ja hun er nydelig 😍 hun heter Tussi 🙃 OK, vi forstår. Det er henne du ærer med brukernavnet ditt her på forumet.😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. februar Forfatter Del Skrevet 25. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): OK, vi forstår. Det er henne du ærer med brukernavnet ditt her på forumet.😻😻 Ja 😅 en ny grå skal hete topsi, som var navnet mitt på KG, Topsi er veldig fint 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Tussi skrev (Akkurat nå): Ja 😅 en ny grå skal hete topsi, som var navnet mitt på KG, Topsi er veldig fint Vi synes også at Topsi er et veldig fint navn.😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. februar Forfatter Del Skrevet 25. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi synes også at Topsi er et veldig fint navn.😻😻 ❤️❤️❤️❤️ husker dere meg fra der inne? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Tussi skrev (1 minutt siden): ❤️❤️❤️❤️ husker dere meg fra der inne? Vi har sett deg på KG, men vi poster helst bare i Sosialprat på KG, for der slipper vi å omgås de irriterende AB-erne. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. februar Forfatter Del Skrevet 25. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi har sett deg på KG, men vi poster helst bare i Sosialprat på KG, for der slipper vi å omgås de irriterende AB-erne. Ja, jeg liker meg ikke der lengre, er bedre her 😆 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå