Maskinfører Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Ja vi ser at Tuss storkoser seg.😻😻 Ja han gjør det 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Maskinfører skrev (34 minutter siden): Ja han gjør det 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Tussi skrev (På 8.2.2025 den 21.21): Dette er en vi har inne Så søt 😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. februar Forfatter Del Skrevet 17. februar Kalte pusen min for Tussi. Hun var hos veterinær til sterilisering, vaksine og chip idag. Beskjeden fra veterinæren var at hun var feit! 5 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Hun må koses! Men ikke mens hun spiser, da spiser hun mer enn hun ellers ville gjort. 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. februar Forfatter Del Skrevet 17. februar Mannen med ljåen skrev (4 minutter siden): Hun må koses! Men ikke mens hun spiser, da spiser hun mer enn hun ellers ville gjort. Hun liker å knele og tråkke mens hun sutter på kosetøyet mitt 😅 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Tussi skrev (52 minutter siden): Kalte pusen min for Tussi. Hun var hos veterinær til sterilisering, vaksine og chip idag. Beskjeden fra veterinæren var at hun var feit! Off da det var ikke pent sakt ☹️☹️😻😻 da er det rett på Royal Canin Calories Control 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Tussi skrev (På 8.2.2025 den 21.21): Dette er en vi har inne Skal denne steriliseres også ? 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Tussi skrev (1 time siden): Kalte pusen min for Tussi. Hun var hos veterinær til sterilisering, vaksine og chip idag. Beskjeden fra veterinæren var at hun var feit! Vi synes at hun er nydelig søt.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (9 timer siden): Skal denne steriliseres også ? 😻😻 Tror vi allerede har gjort det ja,.det er en gutt Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Vi synes at hun er nydelig søt.😻😻 Ja ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Tussi skrev (2 timer siden): Tror vi allerede har gjort det ja,.det er en gutt Ja ❤️ Ja var fin den ❤️ kunne hette Snehvit om det var jente ❤️😊😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Tussi skrev (3 timer siden): Tror vi allerede har gjort det ja,.det er en gutt Ja ❤️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Tussi skrev (På 8.2.2025 den 21.21): Dette er en vi har inne Aldri sett en så Hvit og fin katt 😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Tussi skrev (På 28.3.2024 den 5.17): Pusemor kom til meg igår kveld, er fosterkatt. I natt begynte hun å føde, og nå er 2 unger født Så søt Pus 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Tussi skrev (På 28.3.2024 den 9.29): Det brune er teppet 😅 20240328_092541.mp4 Søte unger 😻😻❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Tussi skrev (På 29.3.2024 den 12.27): Her ligger de og spiser og koser seg Så koselig 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Tussi skrev (På 31.3.2024 den 23.07): Så. Mamma skal hete Lisa 😊 imorgen skal jeg poste bilde av første gutten så vi kan se på navn 😊 Søte Pusemor ❤️❤️😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Tussi skrev (På 1.4.2024 den 19.36): Her er den ene gråhvite gutten, kom gjerne med forslag? Kan bare velge ett Så søte 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå