Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra 😻😻🥰🥰 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): 😻😻 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Tussi skrev (8 timer siden): Her er min nye pus Så søt din sin eller en du har fått inn ? 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember Maskinfører skrev (Akkurat nå): Så søt din sin eller en du har fått inn ? 😻😻 En jeg har fått inn, hun er miserable med andre katter, hos meg stortrives hun 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Fælt til Maling det var på Tuss i kveld da ? Grov maling faktisk 😻❤️ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fælt til Maling det var på Tuss i kveld da ? Grov maling faktisk 😻❤️ Han koser seg da 😁 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Tussi skrev (1 minutt siden): En jeg har fått inn, hun er miserable med andre katter, hos meg stortrives hun Ei du har fått inn ja 😉 så du får inn tamkatter også ja 😻😻🐈🐈 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Tussi skrev (Akkurat nå): Han koser seg da 😁 Ja han gjør det 😀 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet lørdag kl 19:54 Del Skrevet lørdag kl 19:54 Vi trenger mer gråmaling. Og poter. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 08:02 Del Skrevet tirsdag kl 08:02 God Juleaften til @Tussi og alle andre puseeiere 😻😻🎄🎄🎅🎅🕯️🕯️ 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet tirsdag kl 09:32 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 09:32 God jul til dere alle 😻❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 11:35 Del Skrevet tirsdag kl 11:35 Maskinfører skrev (3 timer siden): God Juleaften til @Tussi og alle andre puseeiere 😻😻🎄🎄🎅🎅🕯️🕯️ Tussi skrev (2 timer siden): God jul til dere alle 😻❤️ Vi ønsker dere en god jul.🎅🤶🎄🎄😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 14:11 Del Skrevet tirsdag kl 14:11 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere en god jul.🎅🤶🎄🎄😻😻 Vi ønsker dere også en god jul 🎅🎅🎄🎄😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:56 Del Skrevet tirsdag kl 17:56 Maskinfører skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere også en god jul 🎅🎅🎄🎄😻😻 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 20:23 Del Skrevet tirsdag kl 20:23 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): ♥️♥️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 18:28 Del Skrevet i går, 18:28 Fått noen Julepuser da @Tussi 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 18:29 Del Skrevet i går, 18:29 Tussi skrev (På 24.12.2024 den 10.32): God jul til dere alle 😻❤️ God jul 😻❤️🎅🎅🎄🎄🕯️🕯️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet i går, 19:00 Del Skrevet i går, 19:00 God jul til alle kattepusene 😻 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 19:05 Del Skrevet i går, 19:05 N-4K0 skrev (4 minutter siden): God jul til alle kattepusene 😻 😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16 timer siden Forfatter Del Skrevet 16 timer siden God jul til dere alle 😻 Ingen nye, har bare hun svarthvite, men flere av kattene på senteret vårt har fått nye hjem ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå