Maskinfører Skrevet 25. november Del Skrevet 25. november N-4K0 skrev (39 minutter siden): Jeg kan trå til med kattebilde! Mora mi hentet dette søte nøstet for et par uker siden, 9 uker gammel på det tidspunktet Hun har fått navnet Sølvfaks og er helt grå bortsett fra littegrann hvitt på brystet og nederst på magen. Nydelig pus 😻 ❤️ 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. november Del Skrevet 25. november (endret) Gråpus 😻 Kan du kose den fra meg? Endret 25. november av Mannen med ljåen 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. november Del Skrevet 25. november Mannen med ljåen skrev (9 minutter siden): Gråpus 😻 Kan du kose den fra meg? Gråpus 🥰 Kan dessverre ikke det, hun bor et par timer unna og jeg får ikke sett henne så ofte, men skal gi henne forumkos når jeg ser henne igjen! 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. november Del Skrevet 25. november Tussi skrev (På 8.11.2024 den 2:31 PM): Ikke en pus, men var i Danmark igår, vi kom litt for nærme noen selunger, så de stakk, moren ble litt skeptisk. Var ikke meningen, men ble fine bilder 20241107_124936.mp4 Dakar håper hun fant ungene igjen 🦭🦭🦭🦭🦭 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november N-4K0 skrev (På 25.11.2024 den 2:18 AM): Jeg kan trå til med kattebilde! Mora mi hentet dette søte nøstet for et par uker siden, 9 uker gammel på det tidspunktet Hun har fått navnet Sølvfaks og er helt grå bortsett fra littegrann hvitt på brystet og nederst på magen. For en nydelig pus ❤️💜🩵💙 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Maskinfører skrev (På 25.11.2024 den 3:25 AM): Dakar håper hun fant ungene igjen 🦭🦭🦭🦭🦭 Det tror jeg, de lå litt ut i sjøen og vasket, så det var nok ikke noe problem... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Tussi skrev (10 minutter siden): Det tror jeg, de lå litt ut i sjøen og vasket, så det var nok ikke noe problem... Det er bra 🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember @Tussi skal du fylle hele huset med Julepuser i jula eller ? 😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Det er advent, vi må fylle tråden med julepuser! 😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Tuss Ønsker @Tussi en flott dag 😻😻 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tuss Ønsker @Tussi en flott dag 😻😻 Aww, tusen takk 🥰 ønsker Tuss og @Maskinfører en nydelig dag også 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Tussi skrev (9 minutter siden): Aww, tusen takk 🥰 ønsker Tuss og @Maskinfører en nydelig dag også Tusen takk Tuss hilser tilbake 🥰😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Maskinfører skrev (7 timer siden): Tuss Ønsker @Tussi en flott dag 😻😻 Vi synes at Tuss er en nydelig søtnos.😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember Her er min nye pus 2 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Tussi skrev (5 timer siden): Her er min nye pus Vi synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 Ja, og hun er snill 😆 hun var veldig rampete og sur på andre katter, må er hun alene hos meg.,og koser seg 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Tussi skrev (4 minutter siden): Ja, og hun er snill 😆 hun var veldig rampete og sur på andre katter, må er hun alene hos meg.,og koser seg Vi synes at hun er skikkelig søt.😻😻🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi synes at Tuss er en nydelig søtnos.😻😻 Tuss er en nydelig søtnos 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Maskinfører skrev (9 minutter siden): Tuss er en nydelig søtnos 😻😻 😻😻 Vi er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 😻😻 Vi er helt enige.🥰🥰 Det er bra 😻😻🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå