Tussi Skrevet 31. oktober Forfatter Del Skrevet 31. oktober Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Jeg savner Luna. Hun er så søt❤️ Hun har fått nytt hjem ❤️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Kassettspiller skrev (8 timer siden): Jeg savner Luna. Hun er så søt❤️ Ja jeg også kattepusen til @Tussi ❤️😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Fått noen nye Puser @Tussi 😻😻🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ikke en pus, men var i Danmark igår, vi kom litt for nærme noen selunger, så de stakk, moren ble litt skeptisk. Var ikke meningen, men ble fine bilder 20241107_124936.mp4 1 6 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Tussi skrev (5 timer siden): Ikke en pus, men var i Danmark igår, vi kom litt for nærme noen selunger, så de stakk, moren ble litt skeptisk. Var ikke meningen, men ble fine bilder 20241107_124936.mp4 Vi synes at det er noen skikkelig fine og søte selunger.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi synes at det er noen skikkelig fine og søte selunger.🥰🥰 Ja, det var en stor opplevelse Synd vi skremte dem, men det var virkelig koselig, første gang jeg har sett sel i det fri 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Tussi skrev (7 minutter siden): Ja, det var en stor opplevelse Synd vi skremte dem, men det var virkelig koselig, første gang jeg har sett sel i det fri Vi har aldri sett sel i det fri, så vi kan tenke oss at det var en stor opplevelse.😊😊 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi har aldri sett sel i det fri, så vi kan tenke oss at det var en stor opplevelse.😊😊 Ja, håper det skjer igjen Håper @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) også får de det 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Tussi skrev (Akkurat nå): Ja, håper det skjer igjen Håper @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) også får de det Tusen Takk, og det håper vi også.🥰🥰😊😊 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november (endret) Why? Just why??🦭 Endret 9. november av Kassettspiller 1 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Tussi skrev (På 8.11.2024 den 2:31 PM): Ikke en pus, men var i Danmark igår, vi kom litt for nærme noen selunger, så de stakk, moren ble litt skeptisk. Var ikke meningen, men ble fine bilder 20241107_124936.mp4 Så søte seler 😀😀❤️❤️🦭🦭🦭🦭 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet torsdag kl 23:36 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:36 Fikk låne en pus vi fikk inn, men ham har en eier, så forsvinner imorgen... 5 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:41 Del Skrevet torsdag kl 23:41 Tussi skrev (4 minutter siden): Fikk låne en pus vi fikk inn, men ham har en eier, så forsvinner imorgen... Vi synes at han er en nydelig søt pusekatt.😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet torsdag kl 23:47 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:47 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi synes at han er en nydelig søt pusekatt.😻😻 Ja, han er fin, og kosete 🥰 men godt han har et hjem, han er bare for liten til å være ute alene 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:52 Del Skrevet torsdag kl 23:52 Tussi skrev (3 minutter siden): Ja, han er fin, og kosete 🥰 men godt han har et hjem, han er bare for liten til å være ute alene Det er vi helt enige i, det er veldig bra at han har et hjem.🥰🥰😻😻♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:06 Del Skrevet fredag kl 01:06 Tussi skrev (1 time siden): Fikk låne en pus vi fikk inn, men ham har en eier, så forsvinner imorgen... Nydelig pus 😻😻❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Er det ingen som har noen striper og poter i dag? 🐈⬛ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Jeg kan trå til med kattebilde! Mora mi hentet dette søte nøstet for et par uker siden, 9 uker gammel på det tidspunktet Hun har fått navnet Sølvfaks og er helt grå bortsett fra littegrann hvitt på brystet og nederst på magen. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden N-4K0 skrev (29 minutter siden): Jeg kan trå til med kattebilde! Mora mi hentet dette søte nøstet for et par uker siden, 9 uker gammel på det tidspunktet Hun har fått navnet Sølvfaks og er helt grå bortsett fra littegrann hvitt på brystet og nederst på magen. Vi synes at hun er en nydelig pusekatt.😻😻 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå