Tussi Skrevet 31. oktober Forfatter Del Skrevet 31. oktober Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Jeg savner Luna. Hun er så søt❤️ Hun har fått nytt hjem ❤️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Kassettspiller skrev (8 timer siden): Jeg savner Luna. Hun er så søt❤️ Ja jeg også kattepusen til @Tussi ❤️😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Fått noen nye Puser @Tussi 😻😻🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ikke en pus, men var i Danmark igår, vi kom litt for nærme noen selunger, så de stakk, moren ble litt skeptisk. Var ikke meningen, men ble fine bilder 20241107_124936.mp4 1 6 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Tussi skrev (5 timer siden): Ikke en pus, men var i Danmark igår, vi kom litt for nærme noen selunger, så de stakk, moren ble litt skeptisk. Var ikke meningen, men ble fine bilder 20241107_124936.mp4 Vi synes at det er noen skikkelig fine og søte selunger.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi synes at det er noen skikkelig fine og søte selunger.🥰🥰 Ja, det var en stor opplevelse Synd vi skremte dem, men det var virkelig koselig, første gang jeg har sett sel i det fri 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Tussi skrev (7 minutter siden): Ja, det var en stor opplevelse Synd vi skremte dem, men det var virkelig koselig, første gang jeg har sett sel i det fri Vi har aldri sett sel i det fri, så vi kan tenke oss at det var en stor opplevelse.😊😊 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi har aldri sett sel i det fri, så vi kan tenke oss at det var en stor opplevelse.😊😊 Ja, håper det skjer igjen Håper @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) også får de det 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Tussi skrev (Akkurat nå): Ja, håper det skjer igjen Håper @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) også får de det Tusen Takk, og det håper vi også.🥰🥰😊😊 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november (endret) Why? Just why??🦭 Endret 9. november av Kassettspiller 1 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Tussi skrev (På 8.11.2024 den 2:31 PM): Ikke en pus, men var i Danmark igår, vi kom litt for nærme noen selunger, så de stakk, moren ble litt skeptisk. Var ikke meningen, men ble fine bilder 20241107_124936.mp4 Så søte seler 😀😀❤️❤️🦭🦭🦭🦭 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå