Maskinfører Skrevet 25. oktober Rapporter Del Skrevet 25. oktober (endret) Tussi skrev (8 timer siden): Pusemor er omplassert 🥰 nå har jeg fått en gutt, det er veldig lenge siden jeg har hatt en voksen gutt... Søt 😻😻 Endret 25. oktober av Maskinfører 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. oktober Rapporter Del Skrevet 25. oktober Tussi skrev (8 timer siden): Jeg har lyst å kalle han Bamse... Pontiac 😻 😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober Maskinfører skrev (1 time siden): Pontiac 😻 😻 Fint navnnm, men han er en bamse 😅 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. oktober Rapporter Del Skrevet 25. oktober Tussi skrev (1 time siden): Fint navnnm, men han er en bamse 😅 Han har en bamse ja 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober Maskinfører skrev (8 timer siden): Han har en bamse ja 😻😻 Var det meg du siktet lå hei? Jeg er ikke feit.... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. oktober Rapporter Del Skrevet 25. oktober Tussi skrev (1 minutt siden): Var det meg du siktet lå hei? Jeg er ikke feit.... Sorry var litt trøtt når jeg leste han er en bamse stod det 😉😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober Maskinfører skrev (14 minutter siden): Sorry var litt trøtt når jeg leste han er en bamse stod det 😉😻😻 Det var da enda godt 😅 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. oktober Rapporter Del Skrevet 25. oktober Tussi skrev (Akkurat nå): Det var da enda godt 😅 Ja 😀 kan ikke huske å ha kaldt deg feit ? ☹️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 😀 kan ikke huske å ha kaldt deg feit ? ☹️ Det var jeg som tulla.med deg da du sa han hadde en bamse.... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. oktober Rapporter Del Skrevet 25. oktober Tussi skrev (Akkurat nå): Det var jeg som tulla.med deg da du sa han hadde en bamse.... Åja du tulla ja 😻😻 hehe 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Åja du tulla ja 😻😻 hehe Jada 🫠 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. oktober Rapporter Del Skrevet 25. oktober Tussi skrev (9 minutter siden): Jada 🫠 Ja 😀😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober (endret) Fått flere Puser @Tussi ? 😻😻 Endret 26. oktober av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. oktober Rapporter Del Skrevet 30. oktober Vi vil ha flere Pusebilder @Tussi 😻😻😻❤️❤️❤️🥰🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 31. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober Maskinfører skrev (9 timer siden): Vi vil ha flere Pusebilder @Tussi 😻😻😻❤️❤️❤️🥰🥰🥰 Akkurat nå har jeg ikke pus.... 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. oktober Rapporter Del Skrevet 31. oktober Da må noen andre poste. 😭💔 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. oktober Rapporter Del Skrevet 31. oktober Tussi skrev (2 timer siden): Akkurat nå har jeg ikke pus.... Ingen pus nei ☹️☹️☹️😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 31. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ingen pus nei ☹️☹️☹️😻😻😻 Det kommer etterhvert, men litt merkelig nå ja... i sommer hadde jeg 12 😆 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. oktober Rapporter Del Skrevet 31. oktober Tussi skrev (15 minutter siden): Det kommer etterhvert, men litt merkelig nå ja... i sommer hadde jeg 12 😆 Så bra at det kommer flere gleder meg til å se dem 😀😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. oktober Rapporter Del Skrevet 31. oktober Jeg savner Luna. Hun er så søt❤️ 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå