Kassettspiller Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Tussi skrev (1 minutt siden): Ja, de øverste er vel ca 17 uker, den nederste 15 uker, og den i midten kanskje 6 mnd Det er jo bare så unge, stakkars små💔 Godt at de får det dem trenger nå. 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): 17 til 6 mnd ja det er ikke dårlig den svarte og hvite var litt spesiell ❤️😻 Ja, hun er fin 😆 men desverre redd.vi skal nok finne et hjem til henne Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Det er jo bare så unge, stakkars små💔 Godt at de får det dem trenger nå. Ja, de små dyrene, de fortjener det beste 🥰 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Tussi skrev (1 minutt siden): Ja, hun er fin 😆 men desverre redd.vi skal nok finne et hjem til henne Ja, de små dyrene, de fortjener det beste 🥰 Ja hun er det 😀 litt spesiell farge i ansiktet ser ut som haka er hvit ? 😀 Ja trist at hun er redd ☹️😻 ja nytt hjem må dere finne ja de fortjener det beste 🥰😻 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Kassettspiller skrev (2 timer siden): En karakter (kokken) fra filmen Ratatouille. At folk klarer å dumpe katten. 💔 💔💔 Kassettspiller skrev (2 timer siden): Alfredo Linguini? Is that you?👨🍳 😻😻 Tussi skrev (4 timer siden): Her er noen av pusene våre... Cassidy Tvillingene synes at dette er nydelige pusekatter.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 💔💔 😻😻 Cassidy Tvillingene synes at dette er nydelige pusekatter.😻😻 De er kjempefine 🥰 jeg liker spesielt de vi kaller skilpaddefargede, eller tricolor 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Tussi skrev (Akkurat nå): De er kjempefine 🥰 jeg liker spesielt de vi kaller skilpaddefargede, eller tricolor Cassidy Tvillingene er enige, de er så søte.😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober Flere Pusebilder eller ? 😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. oktober Forfatter Del Skrevet 21. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Flere Pusebilder eller ? 😻😻 Må få noen etterhvert, men fikk video av Linus og mor VID_20241021_170725.mp4 5 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober Tussi skrev (Akkurat nå): Må få noen etterhvert, men fikk video av Linus og mor VID_20241021_170725.mp4 Så søte han drikker melk av mamma 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober Tussi skrev (1 time siden): Må få noen etterhvert, men fikk video av Linus og mor VID_20241021_170725.mp4 Cassidy Tvillingene synes at det er to søte nydelige pusekatter.😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. oktober Forfatter Del Skrevet 21. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er to søte nydelige pusekatter.😻😻😻😻 Han er født 28 mars, er han ikke blitt stor? Og tenk at mamma fremdeles har melk? 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. oktober Forfatter Del Skrevet 21. oktober Maskinfører skrev (1 time siden): Så søte han drikker melk av mamma 😻😻 Ja 🥰 ufattelig at hun har melk nesten 7 mnd etterpå 😆 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober Tussi skrev (Akkurat nå): Ja 🥰 ufattelig at hun har melk nesten 7 mnd etterpå 😆 Ja det er det 🥰 🥰 😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober Tussi skrev (3 minutter siden): Han er født 28 mars, er han ikke blitt stor? Og tenk at mamma fremdeles har melk? Ja det synes Cassidy Tvillingene også at er utrolig.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 24. oktober Forfatter Del Skrevet 24. oktober Pusemor er omplassert 🥰 nå har jeg fått en gutt, det er veldig lenge siden jeg har hatt en voksen gutt... 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober Tussi skrev (Akkurat nå): Pusemor er omplassert 🥰 nå har jeg fått en gutt, det er veldig lenge siden jeg har hatt en voksen gutt... Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 24. oktober Forfatter Del Skrevet 24. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 Han er skjønn ❤️ litt engstelig, men når jeg plukker han opp for å kose så elsker han det, ligger ved siden av meg i senga nå 😇 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober Tussi skrev (3 minutter siden): Han er skjønn ❤️ litt engstelig, men når jeg plukker han opp for å kose så elsker han det, ligger ved siden av meg i senga nå 😇 Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 24. oktober Forfatter Del Skrevet 24. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut vi.🥰🥰 Jeg har lyst å kalle han Bamse... 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober Tussi skrev (6 minutter siden): Jeg har lyst å kalle han Bamse... Cassidy Tvillingene synes at det er et skikkelig fint navn på han.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå