Maskinfører Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Fått noen nye katter @Tussi ?? 😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fått noen nye katter @Tussi ?? 😻😻 Akkurat nå har jeg bare mamma, hun ble hetende luna 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Tussi skrev (2 minutter siden): Akkurat nå har jeg bare mamma, hun ble hetende luna Du har bare mamma ja hun er Nydelig 😻😻♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Entern skrev (På 4.5.2024 den 7:52 PM): Sååååå søøøøt 😻 Du får si fra når du får inn en lignenede igjen som Tussi muligens gutt men vil velge navn sjøl Pontiac 😻 🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Tussi skrev (29 minutter siden): Akkurat nå har jeg bare mamma, hun ble hetende luna Cassidy Tvillingene synes at Luna er helt nydelig.😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at Luna er helt nydelig.😻😻 Hun koser med meg nå 😁 men jeg skal sove 😆 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Tussi skrev (Akkurat nå): Hun koser med meg nå 😁 men jeg skal sove 😆 Cassidy Tvillingene vet at Luna betyr måne på Latin, men hun er mye finere enn måneskinn.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vet at Luna betyr måne på Latin, men hun er mye finere enn måneskinn.😻😻 Luna sier tusen takk, og natt natt 🥰 ZZZ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Tussi skrev (3 minutter siden): Luna sier tusen takk, og natt natt 🥰 ZZZ Cassidy Tvillingene ønsker Luna en Godnatt.🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Her var det stille god helg til @Tussi fra @Maskinfører og Tuss 🥰🥰😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. oktober Forfatter Del Skrevet 18. oktober Maskinfører skrev (33 minutter siden): Her var det stille god helg til @Tussi fra @Maskinfører og Tuss 🥰🥰😻😻 God helg 😁 sjal ta bilder av kattene fra senteret imorgen 😆 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Tussi skrev (3 timer siden): God helg 😁 sjal ta bilder av kattene fra senteret imorgen 😆 God helg 😀 så koselig 😀 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Her er noen av pusene våre... 1 5 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Alfredo Linguini? Is that you?👨🍳 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Alfredo Linguini? Is that you?👨🍳 Vet ikke hvem det er, men dette er en pus som ble dumpet langs E18, hun et den reddeste vi har... 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober (endret) Tussi skrev (9 minutter siden): Vet ikke hvem det er, men dette er en pus som ble dumpet langs E18, hun et den reddeste vi har... En karakter (kokken) fra filmen Ratatouille. At folk klarer å dumpe katten. 💔 Endret 19. oktober av Kassettspiller 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Tussi skrev (2 timer siden): Her er noen av pusene våre... Så søte 😻😻 han i midten så litt eldre ut ? 😻😀❤️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Tussi skrev (37 minutter siden): Vet ikke hvem det er, men dette er en pus som ble dumpet langs E18, hun et den reddeste vi har... Skulle vært hos meg 😻❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Så søte 😻😻 han i midten så litt eldre ut ? 😻😀❤️ Ja, de øverste er vel ca 17 uker, den nederste 15 uker, og den i midten kanskje 6 mnd 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Tussi skrev (Akkurat nå): Ja, de øverste er vel ca 17 uker, den nederste 15 uker, og den i midten kanskje 6 mnd 17 til 6 mnd ja det er ikke dårlig den svarte og hvite var litt spesiell ❤️😻 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå