Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Tussi skrev (På 23.8.2024 den 11:02 PM): Bortsett fra når de biter meg i tærne Det ekke godt ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Tussi skrev (På 21.8.2024 den 4:40 PM): 😁 pusemor og jente, de er omplassert nå.. Søte 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Tussi skrev (På 21.8.2024 den 4:40 PM): 😁 pusemor og jente, de er omplassert nå.. Søte 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Dette er en veldig fin tråd @Tussi fortsett og post 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Tussi skrev (På 19.6.2024 den 10:04 PM): Og her er video fra sitt nye hjem. Linus fant seg til rette med en gang, mens mor gjemte seg først, før hun kom frem VID_20240619_220213.mp4 Søte 😻 😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Tussi skrev (På 28.5.2024 den 10:44 AM): Her er mor og barna. Det har vært en ny utvikling her, linus er også reservert, og mor blir kanskje med han 🥰 vi har fått inn noen andre kattunger, jeg skriver litt om det senere... Koser seg her ja 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Tussi skrev (På 18.5.2024 den 10:42 PM): Balder sier hei 🥰 over 7 uker nå 20240518_224008.mp4 Hei Balder 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Tussi skrev (På 4.5.2024 den 8:00 PM): Her er de tre andre, jeg kommer aldri til å få fred 😅 Rart de ikke bet deg i tærne der 😋😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Tussi skrev (På 30.3.2024 den 12:36 PM): Ser st det blir litt mønster i det svarte og grå på pusungene Så søte 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september N-4K0 skrev (På 1.4.2024 den 6:34 PM): Lisa er kjempefin og kattungene er skjønne 🥰 Ja de er det 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september @Tussi en kosete malende gammel mann hilser til deg og pusene 😻😻❤️❤️🥰🥰 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): @Tussi en kosete malende gammel mann hilser til deg og pusene 😻😻❤️❤️🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at han er en nydelig pusekatt.😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at han er en nydelig pusekatt.😻😻 Tuss takker ja han er en nydelig pusekatt 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tuss takker ja han er en nydelig pusekatt 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (2 timer siden): @Tussi en kosete malende gammel mann hilser til deg og pusene 😻😻❤️❤️🥰🥰 🥰 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (8 timer siden): @Tussi en kosete malende gammel mann hilser til deg og pusene 😻😻❤️❤️🥰🥰 Så fin ❤️❤️❤️❤️. Tusen takk ❤️ jeg har noen nye bilder av Linus og mor som jeg legger ut senere ikveld ❤️ 4 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Er alle innekatter?❤️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Er alle innekatter?❤️ Jeg er fosterhjem, så alle mine er inne... 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Tussi skrev (3 minutter siden): Jeg er fosterhjem, så alle mine er inne... Lurte bare fordi en av kattene kanskje er drektig. Men da var hun nok det før hun kom til deg. Veldig bra at du tar vare på kattene som trenger et hjem! ❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå