SommerSolo Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Entern skrev (1 time siden): Siggen? 😀 Ja perfekt 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august SommerSolo skrev (2 timer siden): Hva skal den hete? Jeg foreslår Astrid Tussi 😀 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Jeg tok en sjans og kaller de Ole og Ove,.den siste skal hete Leif . Den med hvitt er Ole 7 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Nå ser det ut som om mamma har vært litt for kåt i det siste.... hun har trolig parret seg igjen før hun kom inn, for hun ser drektig ut.... da hun nok er langt i svangerskapet får hun beholde den, som jeg er glad for, at da blir det, hvis jeg tolker henne rett,.nye kattunger snart ... 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Tussi skrev (3 minutter siden): Jeg tok en sjans og kaller de Ole og Ove,.den siste skal hete Leif . Den med hvitt er Ole Cassidy Tvillingene synes at de er to søte pusekatter.😻😻 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Og trn100 elsker puser og håper Tussi ikke er sinna på meg! ❤️ 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at de er to søte pusekatter.😻😻 De er nydelige 😉❤️ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august trn100 skrev (Akkurat nå): Og trn100 elsker puser og håper Tussi ikke er sinna på meg! ❤️ Tussi er ikke sint ❤️det er noen artige pyser 😊❤️😁😉 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august trn100 skrev (4 minutter siden): Og trn100 elsker puser og håper Tussi ikke er sinna på meg! ❤️ 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Tussi skrev (4 minutter siden): De er nydelige 😉❤️ 😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Tussi skrev (16 minutter siden): Jeg tok en sjans og kaller de Ole og Ove,.den siste skal hete Leif . Den med hvitt er Ole Så fine 😻😻 1 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Entern skrev (2 minutter siden): Så fine 😻😻 De er skjønne, og koselige, men de er grusomme når jeg skal spise 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Tussi skrev (16 minutter siden): De er skjønne, og koselige, men de er grusomme når jeg skal spise Tigger de? 😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Entern skrev (10 minutter siden): Tigger de? 😻😻 Ja, de sitter der, hyler og prøver å klatre opp på tallerkenen min😁 5 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Tussi skrev (1 minutt siden): Ja, de sitter der, hyler og prøver å klatre opp på tallerkenen min😁 Bra du er sterk og ikke lar deg påvirke av sånt tull! 😄 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august trn100 skrev (Akkurat nå): Bra du er sterk og ikke lar deg påvirke av sånt tull! 😄 Jeg blir påvirket, for de får vanligvis ksttegodis 😅 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Tussi skrev (8 timer siden): Ja, de sitter der, hyler og prøver å klatre opp på tallerkenen min😁 Da er de nok vanskelig å motstå 😻☺️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september En gang skal jeg hente Pus hos @Tussi guttepus og jentepus og da vil jeg velge navn på guttepusen selv 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september (endret) Entern skrev (På 28.8.2024 den 10:57 PM): Så fine 😻😻 Så søte den kan hete Pontiac 😋😻 Endret 3. september av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september trn100 skrev (På 28.8.2024 den 10:49 PM): Og trn100 elsker puser og håper Tussi ikke er sinna på meg! ❤️ Søt 😻😻 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå