Tussi Skrevet 2. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at de er nydelige og søte.😻😻 Entern skrev (2 minutter siden): Så søte 😻😻😻😻😻😻 Så heldige de er som traff deg 😻😻😻😻😻 Mannen med ljåen skrev (2 minutter siden): 😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻 Det var ikke jeg som fanget dem inn... Tussi og Balder måtte ned på hjelpesenteret, forhåpentligvis blir de adoptert på torsdag, jeg håper det... 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Tussi skrev (1 minutt siden): Det var ikke jeg som fanget dem inn... Tussi og Balder måtte ned på hjelpesenteret, forhåpentligvis blir de adoptert på torsdag, jeg håper det... ♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Tussi skrev (18 timer siden): Jeg laget en tråd om kattedumping, 11 katter som ble dumpet i Kristiansand. De er nå hos meg. 3 kull med 3 forskjellige mødre. 2 kattunger på nesten 2 uker, 4 kattunger på ca 4-5 uker, og 2 kattunger på 10 uker Her er de eldste og de yngste Nei og nei så søte Pusekatter ❤️❤️❤️🥰🥰🥰😻😻😻Den øverste katten til høyre ligner på den som bestefar hadde på 1970-1980 tallet Nusse 😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Tussi skrev (18 timer siden): Det var ikke jeg som fanget dem inn... Tussi og Balder måtte ned på hjelpesenteret, forhåpentligvis blir de adoptert på torsdag, jeg håper det... Trakk nye eiere seg eller ? Tenker på Tussi og Balder ? ☹️☹️😻😻😻 Så trist at du ikke kunne ha dem 😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli Maskinfører skrev (20 timer siden): Trakk nye eiere seg eller ? Tenker på Tussi og Balder ? ☹️☹️😻😻😻 Så trist at du ikke kunne ha dem 😻😻😻 Tussi og Balder måtte ned på kontoret fordi jeg måtte ha alle de andre.. nå ser det ut til at vi om noen dager skaffer fosterhjem til 2 av 3 mødre med unger, og at jeg har de to eldste og mor... Balder og Tussi er foreløpig med meg om natten, men håper de får nye hjem snart.... 1 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. juli Rapporter Del Skrevet 4. juli Tussi skrev (2 timer siden): Tussi og Balder måtte ned på kontoret fordi jeg måtte ha alle de andre.. nå ser det ut til at vi om noen dager skaffer fosterhjem til 2 av 3 mødre med unger, og at jeg har de to eldste og mor... Balder og Tussi er foreløpig med meg om natten, men håper de får nye hjem snart.... De måtte det ja så trist ☹️😻 så fint at dere har funnet nytt hjelm til de nye 😻 Tussi og Balder er med dere deg om natten ja 😻😻 ja de bør plasseres sammen 😻😻 søte er de i alle fall 😻😻🥰🥰❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli God helg til Pusene hilsen Tuss 😻😻🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Tussi skrev (På 2.7.2024 den 10:06 PM): Jeg laget en tråd om kattedumping, 11 katter som ble dumpet i Kristiansand. De er nå hos meg. 3 kull med 3 forskjellige mødre. 2 kattunger på nesten 2 uker, 4 kattunger på ca 4-5 uker, og 2 kattunger på 10 uker Her er de eldste og de yngste Nåww, for noen søte pusekatter 😻🥰 Fullstendig uforståelig for meg at enkelte velger å dumpe kattunger og etterlate dem for å dø, men de har havnet i de rette, kjærlige hendene og jeg håper de får lange, gode liv ❤️ 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Her må det bli mere aktivitet @Tussi 😻😻❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli Maskinfører skrev (8 minutter siden): Her må det bli mere aktivitet @Tussi 😻😻❤️❤️ Japp, her er forøvrig kattungene og mor 8 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli Fikk telefon om Lisa og Linus, Linus er blitt mye mer kosete, og mor slipper ut på egenhånd om noen få dager. Samt at Balder og Tussi har fått nytt hjem, de hentes på fredag.... 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Tussi skrev (3 minutter siden): Japp, her er forøvrig kattungene og mor Så søte ❤️❤️🌹🌹😻😻🥰🥰😳😳 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli Maskinfører skrev (Akkurat nå): Så søte ❤️❤️🌹🌹😻😻🥰🥰😳😳 Jeg tenkte mor skal hete Maria, den med rødt er en jente, og den mer mørke er en gutt.. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Tussi skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte mor skal hete Maria, den med rødt er en jente, og den mer mørke er en gutt.. Ja men det var fint navn blir i alle fall ikke Jomfru Maria 😉🤗 En av hvert kjønn ja 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja men det var fint navn blir i alle fall ikke Jomfru Maria 😉🤗 En av hvert kjønn ja 😻😻 Haha, jomfru er hun ihvertfall ikke 😅 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Tussi skrev (Akkurat nå): Haha, jomfru er hun ihvertfall ikke 😅 Nei hun er ikke det 😀 Maria passer fint 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Tussi skrev (1 time siden): Japp, her er forøvrig kattungene og mor Cassidy Tvillingene synes at de er nydelige.😻😻 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Enda flere nydelige pusekatter 🥰 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå