Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Tussi skrev (1 minutt siden): Så, her er bilder tatt av dem før de dro... Sikkert noen som vet hvem jeg er her inne, men trenger ikke anonsere det... Cassidy Tvillingene håper at de to skjønningene får det bra i der de kommer nå.😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Og her er video fra sitt nye hjem. Linus fant seg til rette med en gang, mens mor gjemte seg først, før hun kom frem VID_20240619_220213.mp4 6 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at de to skjønningene får det bra i der de kommer nå.😻😻 Det tror jeg helt sikkert de gjør 😁 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Tussi skrev (Akkurat nå): Og her er video fra sitt nye hjem. Linus fant seg til rette med en gang, mens mor gjemte seg først, før hun kom frem VID_20240619_220213.mp4 Cassidy Tvillingene synes at de er to nydelige søtnoser.😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Tussi skrev (Akkurat nå): Det tror jeg helt sikkert de gjør 😁 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Tussi skrev (12 minutter siden): Og her er video fra sitt nye hjem. Linus fant seg til rette med en gang, mens mor gjemte seg først, før hun kom frem VID_20240619_220213.mp4 Så koselig😻😻og så fint at de trives😺😺 4 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Tussi skrev (På 10.6.2024 den 1:47 PM): En ny utvikling.... @Maskinfører 20240610_134348.mp4 Jeg forstår ikke hva som får folk til å dumpe katter, men det er vel "høysesong" for det i disse tider Har så stor respekt for dere som tar dere av de. 💖 1 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (47 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at de er to nydelige søtnoser.😻😻 Helt enig ❤❤ Entern skrev (35 minutter siden): Så koselig😻😻og så fint at de trives😺😺 ❤❤❤❤ jeg håper de får det fint resten av livet 🥰 DukeNukem3d skrev (19 minutter siden): Jeg forstår ikke hva som får folk til å dumpe katter, men det er vel "høysesong" for det i disse tider Har så stor respekt for dere som tar dere av de. 💖 Tusen takk ❤❤ har drevet med dette i 15 år, og det er like meningsfylt, men det er skummelt at vi har ganske fullt så tidlig i juni. Det kan se ut som jeg får 2 kull i år... 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Tussi skrev (1 minutt siden): Helt enig ❤❤ ❤❤❤❤ jeg håper de får det fint resten av livet 🥰 Tusen takk ❤❤ har drevet med dette i 15 år, og det er like meningsfylt, men det er skummelt at vi har ganske fullt så tidlig i juni. Det kan se ut som jeg får 2 kull i år... ♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at det har vært hyggelig og koselig å følge med på pusene her inne.😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at det har vært hyggelig og koselig å følge med på pusene her inne.😻😻 Jeg synes det er så hyggelig å få respons på de fine pysene mine 🥰🥰🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Tussi skrev (7 minutter siden): Helt enig ❤❤ ❤❤❤❤ jeg håper de får det fint resten av livet 🥰 Tusen takk ❤❤ har drevet med dette i 15 år, og det er like meningsfylt, men det er skummelt at vi har ganske fullt så tidlig i juni. Det kan se ut som jeg får 2 kull i år... Fantastisk ❤️veldig viktig og god jobb du gjør❤️❤️❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at det har vært hyggelig og koselig å følge med på pusene her inne.😻😻 Jeg også❤️❤️❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Har dere lyst å følge med hvis jeg får nytt kull? 1 6 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Tussi skrev (7 minutter siden): Jeg synes det er så hyggelig å få respons på de fine pysene mine 🥰🥰🥰🥰 Entern skrev (6 minutter siden): Jeg også❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes at dette er en av de koseligste trådene her på Diskusjon.♥️♥️ Tussi skrev (4 minutter siden): Har dere lyst å følge med hvis jeg får nytt kull? Cassidy Tvillingene svarer et tostemt ja på det spørsmålet.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en av de koseligste trådene her på Diskusjon.♥️♥️ Cassidy Tvillingene svarer et tostemt ja på det spørsmålet.😻😻 Så hyggelig ❤❤❤❤ 1 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en av de koseligste trådene her på Diskusjon.♥️♥️ Cassidy Tvillingene svarer et tostemt ja på det spørsmålet.😻😻 Helt enig ❤️❤️❤️❤️ Tussi skrev (10 minutter siden): Har dere lyst å følge med hvis jeg får nytt kull? Ja! Hurra ❤️❤️❤️❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Entern skrev (1 minutt siden): Helt enig ❤️❤️❤️❤️ Ja! Hurra ❤️❤️❤️❤️❤️ Tussi skrev (4 minutter siden): Så hyggelig ❤❤❤❤ Cassidy Tvillingene gleder oss allerede til å følge neste katte kull vi.♥️♥️😻😻🥰🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Tussi skrev (19 minutter siden): Har dere lyst å følge med hvis jeg får nytt kull? Er det noe å spørre om? Ja! 😻 1 1 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Tussi skrev (På 19.6.2024 den 10:01 PM): Så, her er bilder tatt av dem før de dro... Sikkert noen som vet hvem jeg er her inne, men trenger ikke anonsere det... Lisa 😻😻🐈⬛🐈⬛❤️❤️🥰🥰🤗🤗 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå