Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Femtekolonne skrev (På 15.6.2024 den 10:01 PM):

Er det noe marked for disse kattene eller blir de gitt bort? Det ser ikke ut til å være rasekatter så da lurer jeg litt på hvorfor folk kjøper av private istedenfor alle kattene og kattungene som venter på ett hjem hos Dyrebeskyttelsen, kattehuset ol. Og hvis de gis bort så stusser jeg mer over eiere som får kattunger når det allerede er for mange katter. Her finner man kattunger kastet som søppel

Jada sånne kattepuser er intet noen sak å bli kvitt aldri hatt rasekatt ikke pappa heller men vurderer og anskaffe en Norsk Skogskatt hos Dyrebeskyttelsen 😀😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig pus.😻😻

Ja Nøste var nydelig 😻😻 svært knytt til far enmannskatt eneste som godt overens med henne var meg 3 ganger ble hun påkjørt hun ble avlivd hjemme etter en operasjon pappa var hos veterinæren med henne med ett sår som luktet råttent nå operer vi ikke mere sa veterinæren så han kom hjem og avlivde henne var i Juni 1991 hun ble 13 år gammel 😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛🥰🥰 hun hadde en venn en gul katt med navnet Pondus han ble funnet død på jernbanen med hodet over skinna hva han gjorde der nede aner ingen han ble 1 år gammel var på 1980 tallet det selskap skatten til Nøste jeg tror hun lurte han ned på jernbanen så kom toget ☹️☹️😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja Nøste var nydelig 😻😻 svært knytt til far enmannskatt eneste som godt overens med henne var meg 3 ganger ble hun påkjørt hun ble avlivd hjemme etter en operasjon pappa var hos veterinæren med henne med ett sår som luktet råttent nå operer vi ikke mere sa veterinæren så han kom hjem og avlivde henne var i Juni 1991 hun ble 13 år gammel 😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛🥰🥰 hun hadde en venn en gul katt med navnet Pondus han ble funnet død på jernbanen med hodet over skinna hva han gjorde der nede aner ingen han ble 1 år gammel var på 1980 tallet det selskap skatten til Nøste jeg tror hun lurte han ned på jernbanen så kom toget ☹️☹️😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛

♥️♥️🌹🌹

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (12 minutter siden):

Idag skal Linus og mamma få nytt hjem, det blir rart, men er veldig glad på deres vegne...

Det føles nok trist å la dem gå, men de går i hvertfall til nye eiere som vil gi dem alt de trenger 😊

Slenger med trøsteklemmer til deg for tristheten du føler på hver gang du må gi slipp på dem 🤗

Endret av N-4K0
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (9 minutter siden):

Det føles nok trist å la dem gå, men de går i hvertfall til nye eiere som vil gi dem alt de trenger 😊

Slenger med trøsteklemmer til deg for tristheten du føler på hver gang du må gi slipp på dem 🤗

Tusen takk ❤ det er både tristhet, men også glede, det er en utrolig fin familie som skal adoptere dem, jeg får bilder av dem etterhvert tror jeg, skal legge dem ut her...

Det fineste er at spesielt kattemor er veldig glad i dem 🥰

• Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...