Tussi Skrevet 6. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at de er to nydelige søtnoser.😻😻 Tusen takk ❤ idag er de 10 uker gamle,.det blir rart å gi dem bort... 1 5 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Tussi skrev (1 minutt siden): Tusen takk ❤ idag er de 10 uker gamle,.det blir rart å gi dem bort... Det forstår Cassidy Tvillingene, vi tenker at du kommer nok til å savne dem.♥️♥️ 4 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Tussi skrev (26 minutter siden): Gandalf og Balder 🥰 Nåww, for noen søtnoser 🥰 spesielt den grå (Gandalf?) som ligger øverst med hodet på beinet ditt, for et nydelig katteansikt ❤️❤️ 1 6 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni 1 hour ago, Tussi said: Gandalf og Balder 🥰 Beste tråden på forumet, hands down. 5 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni N-4K0 skrev (11 timer siden): Nåww, for noen søtnoser 🥰 spesielt den grå (Gandalf?) som ligger øverst med hodet på beinet ditt, for et nydelig katteansikt ❤️❤️ Ja det er Gandalf, snille pusen ❤ Yakamaru skrev (10 timer siden): Beste tråden på forumet, hands down. Tusen takk ❤😻😺 5 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Tussi skrev (12 timer siden): Gandalf og Balder 🥰 Søte 😻😻😻😻❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Kunne du laget en video med Tussi også eller @Tussi ? 😻😻❤️❤️🥰🥰 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Yakamaru skrev (På 7.6.2024 den 12:44 AM): Beste tråden på forumet, hands down. Enig 😀😻👍 1 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Tussi skrev (På 6.6.2024 den 11:22 PM): Gandalf og Balder 🥰 Så søte😻😻 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni Katt 😺😺😺😸😸😸😹😹😹😻😻😻😼😼😼😽😽😽🙀🙀🙀😿😿😿😾😾😾🐱🐱🐱🐈🐈🐈🐈⬛🐈⬛🐈⬛ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni Maskinfører skrev (21 timer siden): Kunne du laget en video med Tussi også eller @Tussi ? 😻😻❤️❤️🥰🥰 Jeg skal få gjort det imorgen 😁 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni Tussi skrev (5 minutter siden): Jeg skal få gjort det imorgen 😁 Det er bra gleder meg hun så så ensom ut der hun lå ☹️☹️😻😻 virker ut som det bare var Gandalf/Balder som lå på fanget ditt 😻😻❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni En ny utvikling.... @Maskinfører 20240610_134348.mp4 2 7 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Tussi skrev (4 timer siden): En ny utvikling.... @Maskinfører 20240610_134348.mp4 Ja Tussi var søt 😻😻🐈⬛🐈⬛ koselig og se at den nye katten ble godtatt av Lisa hun syns nok synd på han og hun har masse kjærlighet 😻😻😻❤️❤️❤️🐈⬛🐈⬛🐈⬛ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja Tussi var søt 😻😻🐈⬛🐈⬛ koselig og se at den nye katten ble godtatt av Lisa hun syns nok synd på han og hun har masse kjærlighet 😻😻😻❤️❤️❤️🐈⬛🐈⬛🐈⬛ Ja ❤️ eller det så sånn ut i starten, men de er ikke så glad i han likevel.... og han er teit, når han har kommet seg bort så angriper han de, så han må nok til noen andre. Gandalf er den som er minst sur på ham, og det er bra. For han skal til noen som har katt fra før... 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Tussi skrev (1 time siden): Ja ❤️ eller det så sånn ut i starten, men de er ikke så glad i han likevel.... og han er teit, når han har kommet seg bort så angriper han de, så han må nok til noen andre. Gandalf er den som er minst sur på ham, og det er bra. For han skal til noen som har katt fra før... ❤️ Så Pusemor var mye borte på han så jeg tror det skal gå bra 😻😻 ja han er nok leken nå tipper jeg hvis han har vært mye alene og han trenger Lisa sin kjærlighet 😻 😻 ja er godt og se at Gandalf går bra sammen med han 😀😻😻 den andre pusen med unger har den truffet Lisa ? 😻😻❤️❤️😀😀 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni Maskinfører skrev (6 minutter siden): ❤️ Så Pusemor var mye borte på han så jeg tror det skal gå bra 😻😻 ja han er nok leken nå tipper jeg hvis han har vært mye alene og han trenger Lisa sin kjærlighet 😻 😻 ja er godt og se at Gandalf går bra sammen med han 😀😻😻 den andre pusen med unger har den truffet Lisa ? 😻😻❤️❤️😀😀 Jeg tror de to pusemødrene hadde drept hverandre..... Lisa er hos meg, hin andre er i bur med god plass... nå begynner ungene hennes å spise selv 😊 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Tussi skrev (Akkurat nå): Jeg tror de to pusemødrene hadde drept hverandre..... Lisa er hos meg, hin andre er i bur med god plass... nå begynner ungene hennes å spise selv 😊 Å såpass ja ☹️☹️☹️ Lisa er hos deg ja 😻😻 og hun andre ett annet sted av huset ja 😻😻 ja men det er bra må passe på at de får i seg masse mat da så de blir store og sterke 😊😻😻😻😻🐈⬛🐈⬛🐈⬛ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Tussi skrev (8 timer siden): En ny utvikling.... @Maskinfører 20240610_134348.mp4 Cassidy Tvillingene synes at de er skikkelig søte.😻😻 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå