Maskinfører Skrevet 28. mai Rapporter Del Skrevet 28. mai Tussi skrev (1 time siden): Her er mor og barna. Det har vært en ny utvikling her, linus er også reservert, og mor blir kanskje med han 🥰 vi har fått inn noen andre kattunger, jeg skriver litt om det senere... Ja men det blir koselig at mor og sønn flytter sammen ❤️❤️🥰🥰😻😻 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Rapporter Del Skrevet 28. mai Tussi skrev (2 timer siden): Her er mor og barna. Det har vært en ny utvikling her, linus er også reservert, og mor blir kanskje med han 🥰 vi har fått inn noen andre kattunger, jeg skriver litt om det senere... Cassidy Tvillingene synes at dette er nydelige pusekatter.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai Nå er ungene mine 9 uker 😆 20240529_174813.mp4 2 5 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai I tillegg har vi fått inn en kattemor som er sykt tynn og har født 6 kattunger ute. Hun har vært ekstremt flink son har klart å holde den i live. De er nå nesten 3 uker gamle. Jeg mater dem litt med sprøyte, prøver å finne en balanse mellom at de ikke får nok og at de ikke vil suge nok på mor så hun mister melken... De er i bur nede i hjelpesenteret 20240530_163436.mp4 3 6 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mai Rapporter Del Skrevet 30. mai Så fine kattungene blir 😊 sender de beste ønsker for den nye mammakatten og ungene hennes ❤️ 1 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai N-4K0 skrev (25 minutter siden): Så fine kattungene blir 😊 sender de beste ønsker for den nye mammakatten og ungene hennes ❤️ Takk 😁 jeg håper virkelig det går bra. Den største risikoen nå er hvis de ikke klarer å bæsje 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Rapporter Del Skrevet 30. mai Tussi skrev (2 timer siden): I tillegg har vi fått inn en kattemor som er sykt tynn og har født 6 kattunger ute. Hun har vært ekstremt flink son har klart å holde den i live. De er nå nesten 3 uker gamle. Jeg mater dem litt med sprøyte, prøver å finne en balanse mellom at de ikke får nok og at de ikke vil suge nok på mor så hun mister melken... De er i bur nede i hjelpesenteret 20240530_163436.mp4 Tussi skrev (2 timer siden): Nå er ungene mine 9 uker 😆 20240529_174813.mp4 Cassidy Tvillingene synes at de er så nydelige.😻😻 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at de er så nydelige.😻😻 Tusen takk 😁 det er rart hvordan de utvikler seg og personligheten sin 🥰 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Rapporter Del Skrevet 30. mai Tussi skrev (10 minutter siden): Tusen takk 😁 det er rart hvordan de utvikler seg og personligheten sin 🥰 Cassidy Tvillingene synes at de er noen skikkelige søtnoser.😻😻 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mai Rapporter Del Skrevet 30. mai Tussi skrev (2 timer siden): Nå er ungene mine 9 uker 😆 20240529_174813.mp4 Så store de har blitt 😻😻😻😻😻 fine 😻😻😻😻😻 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Rapporter Del Skrevet 30. mai Tussi skrev (På 4.5.2024 den 7:57 PM): Her er hun nå Så søte de var ❤️❤️😻😻 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Rapporter Del Skrevet 30. mai Tussi skrev (3 timer siden): I tillegg har vi fått inn en kattemor som er sykt tynn og har født 6 kattunger ute. Hun har vært ekstremt flink son har klart å holde den i live. De er nå nesten 3 uker gamle. Jeg mater dem litt med sprøyte, prøver å finne en balanse mellom at de ikke får nok og at de ikke vil suge nok på mor så hun mister melken... De er i bur nede i hjelpesenteret 20240530_163436.mp4 Så søte og nydelige ❤️❤️😻😻sender de beste ønsker for den nye pusemamma og ungene hennes ❤️ ❤️ 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mai Rapporter Del Skrevet 30. mai Tussi skrev (På 28.5.2024 den 10:44 AM): Her er mor og barna. Det har vært en ny utvikling her, linus er også reservert, og mor blir kanskje med han 🥰 vi har fått inn noen andre kattunger, jeg skriver litt om det senere... Kanskje Linus trenger sutteklut? 😻😸😀☺️ 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mai Rapporter Del Skrevet 30. mai Tussi skrev (3 timer siden): I tillegg har vi fått inn en kattemor som er sykt tynn og har født 6 kattunger ute. Hun har vært ekstremt flink son har klart å holde den i live. De er nå nesten 3 uker gamle. Jeg mater dem litt med sprøyte, prøver å finne en balanse mellom at de ikke får nok og at de ikke vil suge nok på mor så hun mister melken... De er i bur nede i hjelpesenteret 20240530_163436.mp4 Så snill og flink du er Tussi 😻😻😻😻😊😊😊😊👍👍👍👍 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai Entern skrev (1 time siden): Så store de har blitt 😻😻😻😻😻 fine 😻😻😻😻😻 Ja, de er blitt så fine ❤❤❤ Maskinfører skrev (1 time siden): Så søte og nydelige ❤️❤️😻😻sender de beste ønsker for den nye pusemamma og ungene hennes ❤️ ❤️ Tusen takk, satser på at det går bra, jeg er blitt glad i dem 😁 Entern skrev (59 minutter siden): Kanskje Linus trenger sutteklut? 😻😸😀☺️ Haha, han er så søt at, håper han får med moren ❤ Entern skrev (53 minutter siden): Så snill og flink du er Tussi 😻😻😻😻😊😊😊😊👍👍👍👍 Tusen takk ❤❤❤❤ 5 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Rapporter Del Skrevet 30. mai Tussi skrev (3 timer siden): Ja, de er blitt så fine ❤❤❤ Tusen takk, satser på at det går bra, jeg er blitt glad i dem 😁 Haha, han er så søt at, håper han får med moren ❤ Tusen takk ❤❤❤❤ Ja får satse på det 😻😻 Ja en blir glade i dem 😻😻❤️❤️🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni Tussi skrev (På 30.5.2024 den 5:10 PM): I tillegg har vi fått inn en kattemor som er sykt tynn og har født 6 kattunger ute. Hun har vært ekstremt flink son har klart å holde den i live. De er nå nesten 3 uker gamle. Jeg mater dem litt med sprøyte, prøver å finne en balanse mellom at de ikke får nok og at de ikke vil suge nok på mor så hun mister melken... De er i bur nede i hjelpesenteret 20240530_163436.mp4 Hun og ungene var veldig pene moren virker tam 😻😻❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni Tussi skrev (På 30.5.2024 den 5:06 PM): Nå er ungene mine 9 uker 😆 20240529_174813.mp4 Tussi ja var det den hvite og svarte ? de 2 grå så ut som koste seg sammen hode mot hode og Balder virker veldig knytt til deg siden han er den eneste som ligger i fanget 😻😻❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni Gandalf og Balder 🥰 1 6 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Tussi skrev (2 minutter siden): Gandalf og Balder 🥰 Cassidy Tvillingene synes at de er to nydelige søtnoser.😻😻 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå