Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai Trippelure skrev (15 minutter siden): Håper både kattemor og Gandalf blir fort friske, og at alle kattene har det bra 🍀☘️😻😻😻😻😻 De beste ønsker og hilsener fra Alfred og meg 🐶🥰 Entern skrev (25 minutter siden): Stakkars lille søte Gandalf 🙀😿😿så fint han er bedre igjen 😻😻😻😻 Jeg og❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker Gandalf Godbedring.♥️♥️ Entern skrev (1 time siden): Stakkars lille søte Gandalf 🙀😿😿så fint han er bedre igjen 😻😻😻😻 Jeg og❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Trippelure skrev (1 time siden): Håper både kattemor og Gandalf blir fort friske, og at alle kattene har det bra 🍀☘️😻😻😻😻😻 De beste ønsker og hilsener fra Alfred og meg 🐶🥰 Her er han, ikke veldig lett å se, men han er absolutt på beina igjen 20240502_231457.mp4 Endret 2. mai av Tussi 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai Tussi skrev (2 minutter siden): Her er han, ikke veldig lett å se, men han er absolutt på beina igjen 20240502_231457.mp4 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at han er på beina igjen.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at han er på beina igjen.♥️♥️ 😍😍😍😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai Tussi skrev (Akkurat nå): 😍😍😍😍 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai Så fine der. Og så fort de vokser og utvikler seg 😍💖 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai DukeNukem3d skrev (4 minutter siden): Så fine der. Og så fort de vokser og utvikler seg 😍💖 Tusen takk 😊 ja det går fryktelig fort... 5 uker idag er de... 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai Tussi skrev (22 minutter siden): Her er han, ikke veldig lett å se, men han er absolutt på beina igjen 20240502_231457.mp4 Så koselig😻😻😻😻😻😻😻🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai Tussi skrev (9 minutter siden): Tusen takk 😊 ja det går fryktelig fort... 5 uker idag er de... For en måned siden var de blinde og hjelpeløse og nå løper de rundt og leker 🥰🥰🥰😻😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai Entern skrev (4 minutter siden): For en måned siden var de blinde og hjelpeløse og nå løper de rundt og leker 🥰🥰🥰😻😻😻 Ja det er ufattelig hvor fort tiden går.. 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai Tussi skrev (59 minutter siden): Her er han, ikke veldig lett å se, men han er absolutt på beina igjen 20240502_231457.mp4 Jeg vil ha en pusekatt 😻😁 Men jeg tror ikke valpen min Alfred vil det, og her jeg bor nå kan jeg bare ha innekatt 😭🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai Ja håper pusene blir friske god bedring til dem fra Maskinfører og Tuss 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai Tussi koser seg når vi har besøk 😁 6 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Rapporter Del Skrevet 4. mai Tussi skrev (6 minutter siden): Tussi koser seg når vi har besøk 😁 Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig pusekatt.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig pusekatt.😻😻 Det synes tussi også 🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Rapporter Del Skrevet 4. mai Tussi skrev (Akkurat nå): Det synes tussi også 🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. mai Rapporter Del Skrevet 4. mai Tussi skrev (32 minutter siden): Tussi koser seg når vi har besøk 😁 Sååååå søøøøt 😻 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai Entern skrev (4 minutter siden): Sååååå søøøøt 😻 Her er hun nå 5 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Rapporter Del Skrevet 4. mai Tussi skrev (Akkurat nå): Her er hun nå Cassidy Tvillingene synes at hun er så nydelig søt.😻😻 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå