Mannen med ljåen Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Har alle pusebarna fått navn nå? 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. april Forfatter Del Skrevet 9. april Mannen med ljåen skrev (6 minutter siden): Har alle pusebarna fått navn nå? Det er Tussi, Gandalf, Linus og Balder... de tre guttenavna hadde jeg ikke kommet på selv 😆 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (42 minutter siden): Det finnes mange omplasseringskatter og kattunger som trenger et hjem 😉😻😻😻😻😻😻🐶🥰 Ja det gjør det 😉😻😻😻😻😻😻😻🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Tussi skrev (1 time siden): Har du ingen puser nå? Bare Tuss ☹️ Frida gikk jo bort på Lørdag så ☹️😻😻 Kreft i kjeven/munnen ☹️☹️😻😻😿😿 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Bare Tuss ☹️ Frida gikk jo bort på Lørdag så ☹️😻😻 Kreft i kjeven/munnen ☹️☹️😻😻😿😿 Kommer hjem på urne om en 4 ukers tid 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. april Forfatter Del Skrevet 9. april Maskinfører skrev (28 minutter siden): Bare Tuss ☹️ Frida gikk jo bort på Lørdag så ☹️😻😻 Kreft i kjeven/munnen ☹️☹️😻😻😿😿 Maskinfører skrev (27 minutter siden): Kommer hjem på urne om en 4 ukers tid 🥰🥰 kom til Kristiansand hvis tuss vil ha en venn... 1 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Tussi skrev (1 time siden): Det er Tussi, Gandalf, Linus og Balder... de tre guttenavna hadde jeg ikke kommet på selv 😆 Fine og varierte navn 😺😺😺😺 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Maskinfører skrev (58 minutter siden): Bare Tuss ☹️ Frida gikk jo bort på Lørdag så ☹️😻😻 Kreft i kjeven/munnen ☹️☹️😻😻😿😿 Tussi skrev (29 minutter siden): 🥰🥰 kom til Kristiansand hvis tuss vil ha en venn... Ja det syns jeg du skal gjøre @Maskinfører, dra til Kristiansand og få med deg en eller to av kattungene til @Tussi. Du kan sikkert få adoptere kattemor også, og da har du en kattefamilie 😃😻😻😻😻😻😻🐶🥰 Bare pass på at du kastrerer/steriliserer de, så det ikke blir noe innavl. Åååhhh, kan du ikke gjøre det da? 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Tussi skrev (1 time siden): Det er Tussi, Gandalf, Linus og Balder... de tre guttenavna hadde jeg ikke kommet på selv 😆 Linus Rampepus 😁😻🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. april Forfatter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Linus Rampepus 😁😻🐶🥰 Linus rampepus er den eneste som ikke har åpnet øynene... Her er Gandalf og Balder med åpne øyne 7 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Linus Rampepus 😁😻🐶🥰 Med suttekluten sin 😻🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Tussi skrev (Akkurat nå): Linus rampepus er den eneste som ikke har åpnet øynene... Her er Gandalf og Balder med åpne øyne Så søte 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Tussi skrev (Akkurat nå): Linus rampepus er den eneste som ikke har åpnet øynene... Her er Gandalf og Balder med åpne øyne Cassidy Tvillingene synes at dette var to nydelige og små kattunger, vi synes at de er så søte.😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. april Forfatter Del Skrevet 9. april Entern skrev (1 minutt siden): Så søte 😻😻 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at dette var to nydelige og små kattunger, vi synes at de er så søte.😻😻 De er søte, rampungene 😆 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Tussi skrev (Akkurat nå): De er søte, rampungene 😆 😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Entern skrev (2 minutter siden): Så søte 😻😻 Cassidy Tvillingene er helt enige.😻😻 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Tussi skrev (8 minutter siden): Linus rampepus er den eneste som ikke har åpnet øynene... Her er Gandalf og Balder med åpne øyne Så pene de er 😻😻 Tusen❤️takk for at du deler hele opplevelsen og fine bilder med oss, og at jeg fikk gi den ene navn 😃🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette var to nydelige og små kattunger, vi synes at de er så søte.😻😻 Ja🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9. april Forfatter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (13 minutter siden): Så pene de er 😻😻 Tusen❤️takk for at du deler hele opplevelsen og fine bilder med oss, og at jeg fikk gi den ene navn 😃🐶🥰 Bare hyggelig 😁 Trippelure skrev (28 minutter siden): Ja det syns jeg du skal gjøre @Maskinfører, dra til Kristiansand og få med deg en eller to av kattungene til @Tussi. Du kan sikkert få adoptere kattemor også, og da har du en kattefamilie 😃😻😻😻😻😻😻🐶🥰 Bare pass på at du kastrerer/steriliserer de, så det ikke blir noe innavl. Åååhhh, kan du ikke gjøre det da? @Maskinfører er velkommen til Kristiansand 😍 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå