Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Entern skrev (Akkurat nå): Så søt 😻 Enig😻 😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april Er Linus og Balder aktuelle for denne krabaten også? 5 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Tussi skrev (31 minutter siden): Er Linus og Balder aktuelle for denne krabaten også? Da går jeg for Linus, siden jeg er så glad i Knøttene/Peanuts 😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april (endret) Entern skrev (50 minutter siden): Da går jeg for Linus, siden jeg er så glad i Knøttene/Peanuts 😻 Linus er fint 😍 jeg er tilbøyelig til å kalle han Linus og den siste svarthvite for Balder... Endret 2. april av Tussi 4 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Tussi skrev (56 minutter siden): Litt dårlige bilder,.Men dette er den andre gråhvite, gutt 🤩😻🐶🥰 Så søt han er, det er en Linus 😸😁 5 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Trippelure skrev (26 minutter siden): 🤩😻🐶🥰 Så søt han er, det er en Linus 😸😁 Ja mangler bare kluten 😻🥰😊 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Nydelige Puseunger 😻😻❤️❤️ 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nydelige Puseunger 😻😻❤️❤️ Ja ❤ 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Tussi skrev (48 minutter siden): Ja ❤ ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Trippelure skrev (4 timer siden): 🤩😻🐶🥰 Så søt han er, det er en Linus 😸😁 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Tussi skrev (På 1.4.2024 den 7:36 PM): Her er den ene gråhvite gutten, kom gjerne med forslag? Kan bare velge ett 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Tussi skrev (På 31.3.2024 den 11:07 PM): Så. Mamma skal hete Lisa 😊 imorgen skal jeg poste bilde av første gutten så vi kan se på navn 😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Tussi skrev (På 30.3.2024 den 12:36 PM): Ser st det blir litt mønster i det svarte og grå på pusungene 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Gleder meg til å følge Nurkene 😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Nå begynner et par av de å åpne øynene pittelitt 😁 bursdagsbarna, 1 uke gamle idag 20240404_194041.mp4 1 5 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april 😻😻😻😻😻😃🐶🥰 Så skjønne 😍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Tussi skrev (10 minutter siden): Nå begynner et par av de å åpne øynene pittelitt 😁 bursdagsbarna, 1 uke gamle idag 20240404_194041.mp4 Er det kattemor som lot dere holde på sånn så er det fordi hun stoler og er trygg på dere 😻😻🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Har fått gleden av å oppleve kattekull i hjemmet 1 gang i livet og det er et minne for livet både for barn og oss. Kos dere mye 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Er det kattemor som lot dere holde på sånn så er det fordi hun stoler og er trygg på dere 😻😻🥰🥰 Ja, kattemor lar oss holde på. Hun er redd for lyder av kjøkkenmaskinene mine. Men kattungene får vi lov å holde på med 🥰 men hun vasket dem godt etterpå 😅 måtte ha sin lukt der da 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Tussi skrev (4 minutter siden): Ja, kattemor lar oss holde på. Hun er redd for lyder av kjøkkenmaskinene mine. Men kattungene får vi lov å holde på med 🥰 men hun vasket dem godt etterpå 😅 måtte ha sin lukt der da Ja da er hun jo trygg på dere ja det forstår jeg forferdelig lyd det 😻 ja men det er koselig at hun lar dere få holde på 😀🥰 ja de vasker den godt ja de må ha sin lukt Fie lille dukkemor holdt fælt på med sine 😻😻 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå