Tussi Skrevet 30. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars Ser st det blir litt mønster i det svarte og grå på pusungene 7 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Tussi skrev (2 timer siden): Her er pusungene ❤ 20240330_104925.mp4 Cassidy Tvillingene synes at de er nydelige.😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Tussi skrev (38 minutter siden): Ser st det blir litt mønster i det svarte og grå på pusungene 😻😻 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars De ser så fine ut, jeg vil ha pusekatt 😻😻😻😻😻🐶🥰 Håper du og kattene får en fin dag 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Tussi skrev (På 30.3.2024 den 10:51 AM): Her er pusungene ❤ 20240330_104925.mp4 De var nydelige ❤️😻 god påske til dere 🥰😻 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 31. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars (endret) Så. Mamma skal hete Lisa 😊 imorgen skal jeg poste bilde av første gutten så vi kan se på navn 😊 Endret 31. mars av Tussi 6 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Så søt hun er 😻🥰 Håper alt fortsatt er bra med dere alle 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 31. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Så søt hun er 😻🥰 Håper alt fortsatt er bra med dere alle 🍀☘️🐶🥰 Ja. Hun har det fint. Er en flink mamma, men ikke så kosete med meg da, det er jo naturlig, hun må få litt alenetid også, men jeg koser nye med henne likevel, må bare bort til henne 😊 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Tussi skrev (Akkurat nå): Ja. Hun har det fint. Er en flink mamma, men ikke så kosete med meg da, det er jo naturlig, hun må få litt alenetid også, men jeg koser nye med henne likevel, må bare bort til henne 😊 Det er bra hun er flink 😻 Og så vender hun seg nok til deg ganske snart og gir kos tilbake 🍀☘️🐶🥰👍 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Tussi skrev (11 minutter siden): Så. Mamma skal hete Lisa 😊 imorgen skal jeg poste bilde av første gutten så vi kan se på navn 😊 Cassidy Tvillingene synes at hun er nydelig.😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 31. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Det er bra hun er flink 😻 Og så vender hun seg nok til deg ganske snart og gir kos tilbake 🍀☘️🐶🥰👍 Ja det tror jeg 😆 hun ligger og blunker til meg innimellom 🥰 og maler mye Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at hun er nydelig.😻😻 Tusen takk 🥰😍 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Tussi skrev (1 minutt siden): Ja det tror jeg 😆 hun ligger og blunker til meg innimellom 🥰 og maler mye Tusen takk 🥰😍 🥰🥰😻😻♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Tussi skrev (14 minutter siden): Så. Mamma skal hete Lisa 😊 imorgen skal jeg poste bilde av første gutten så vi kan se på navn 😊 Så nydelig katt 😻😸 Og Lisa er et vakkert navn ❤️ bestevenninnen min når jeg studerte heter Lisa ❤️ så veldig gode assosiasjoner ❤️ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 31. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars Entern skrev (Akkurat nå): Så nydelig katt 😻😸 Og Lisa er et vakkert navn ❤️ bestevenninnen min når jeg studerte heter Lisa ❤️ så veldig gode assosiasjoner ❤️ Jaaa 🥰 vi hadde en kattemor som var akkurat lik henne for mange år siden, som vi kalte Lisa, så hun ble oppkalt etter henne... 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Tussi skrev (Akkurat nå): Jaaa 🥰 vi hadde en kattemor som var akkurat lik henne for mange år siden, som vi kalte Lisa, så hun ble oppkalt etter henne... Ååååå 😻 god idé 😊😻👍 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Tussi skrev (10 minutter siden): Ja det tror jeg 😆 hun ligger og blunker til meg innimellom 🥰 og maler mye Det er jo et veldig godt tegn 😃😻🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 31. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er jo et veldig godt tegn 😃😻🐶🥰 Ja, det betyr at hun stoler på at jeg vil henne vel 🤗 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Tussi skrev (Akkurat nå): Ja, det betyr at hun stoler på at jeg vil henne vel 🤗 Jeg vet 😉😻🐶🥰 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Tussi skrev (2 minutter siden): Ja, det betyr at hun stoler på at jeg vil henne vel 🤗 Veldig fint 🥰😻 3 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Så fine katter 💖😍 Godt å se det står bra til. Hadde katt i oppveksten og savner hun hver dag. Vi gikk tur ut i skogen sammen, på vei hjem ville hun løpe om kapp. Noe hun vant uten anstrengelse. Og å være ute sammen med hun i hagen der hun rullet rundt og rundt i sola. Mange gode minner med katten 💖 Veldig hyggelig tråd 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå