Maskinfører Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Tussi skrev (Akkurat nå): Haha. Kanskje jeg kan finne navn på T tiø Ldem alle, det hadde jo vært fint. Tassen er også et fint guttenavn, Tusse er artig da 😁 Ja jeg er snill 😁 håper hun roer seg etterhvert 😉 jeg vil jo at hun skal ha det bra og at alt skal gå fint. Og at jeg slipper kutt, klor og antibiotika 😅 Ja hun gjør nok det 😀 ja alle vil at hun skal få det bra 😀😀 ja blir nok en del klor av ungene 😀 har du fler bilder ? 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Tussi skrev (18 timer siden): Pusemor kom til meg igår kveld, er fosterkatt. I natt begynte hun å føde, og nå er 2 unger født 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja hun gjør nok det 😀 ja alle vil at hun skal få det bra 😀😀 ja blir nok en del klor av ungene 😀 har du fler bilder ? 😻😻 Ikke nå, skal ta noen imorgen 😁 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Tussi skrev (6 minutter siden): Ikke nå, skal ta noen imorgen 😁 Det blir bra 😀😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Tussi skrev (9 minutter siden): Ikke nå, skal ta noen imorgen 😁 Gleder meg til å se 😻😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (1 minutt siden): Gleder meg til å se 😻😻😻😻😻 Ja ikke sant ? 😻😻😻😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Maskinfører skrev (34 minutter siden): Ja ikke sant ? 😻😻😻😻😻😻😻 Ja det blir fint og koselig 😻😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (12 minutter siden): Ja det blir fint og koselig 😻😻😻😻😻 Ja blir det 😻😻😻😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars (endret) @Tussi katteungefis er så surt 🤮😻 Endret 29. mars av Maskinfører Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Mon tro om ungene holder @Tussi våken om natten ? 😻😻 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (8 timer siden): @Tussi katteungefis er så surt 🤮😻 Hahahaha ja det kommer etterhvert 😆 foreløpig er jeg redd for å fise der inne for mor hater lyder Maskinfører skrev (5 timer siden): Mon tro om ungene holder @Tussi våken om natten ? 😻😻 Ikke enda, det kommer,.Men foreløpig er alle pusene på badet..m 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (15 timer siden): Bør finne ett felles hjem til mor og barna koselig med en kattefamilie 😻😻😻😻 Litt kaldt vann i blodet til alle som kommer med sine tåredryppende, nusselig historier og søte betraktninger: Ikke glem at katter også trenger en tur til dyrlegen i ny og ne samt stell, pass og mat. Katter har dessuten en lei tendens til å redusere småfuglbestanden i nærområdet. Sist men ikke minst; ikke glem sterilisering for å unngå et kattepiss-stinkende hjem hvor nabolagets hannkatter slåss eller uler hele døgnet. (skriver av erfaring…..) Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Inspector skrev (12 minutter siden): Litt kaldt vann i blodet til alle som kommer med sine tåredryppende, nusselig historier og søte betraktninger: Ikke glem at katter også trenger en tur til dyrlegen i ny og ne samt stell, pass og mat. Katter har dessuten en lei tendens til å redusere småfuglbestanden i nærområdet. Sist men ikke minst; ikke glem sterilisering for å unngå et kattepiss-stinkende hjem hvor nabolagets hannkatter slåss eller uler hele døgnet. (skriver av erfaring…..) Ja, våre katter skal alltid sterilisere. Det er et krav vi setter 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tussi Skrevet 29. mars Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 29. mars Her ligger de og spiser og koser seg 3 7 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Tussi skrev (2 minutter siden): Her ligger de og spiser og koser seg Åååååååå så søte og koselige med søt og blid og fin kattemor 😻😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars 7 minutes ago, Tussi said: Her ligger de og spiser og koser seg Oh my god så søte! Glad for at denne tråden eksisterer. Håper det kommer jevnlige oppdateringer om kattene, for noe slikt trenger vi. ^^ 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Yakamaru skrev (1 minutt siden): Oh my god så søte! Glad for at denne tråden eksisterer. Håper det kommer jevnlige oppdateringer om kattene, for noe slikt trenger vi. ^^ Tusen takk 😊 jeg tenkte jeg kunne ha en tråd for å følge pusene gjennom de neste 12 ukene til de skal få nye hjem 😙 synes det er så koselig med kattunger, og det er så viktig at folk ser verdien av omplasseringspuser 🥰 1 1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars 5 minutes ago, Tussi said: Tusen takk 😊 jeg tenkte jeg kunne ha en tråd for å følge pusene gjennom de neste 12 ukene til de skal få nye hjem 😙 synes det er så koselig med kattunger, og det er så viktig at folk ser verdien av omplasseringspuser 🥰 Yush. Slike ting er meget velkommen og håper katteungene kommer til å få gode hjem når de blir større. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Tussi skrev (2 timer siden): Hahahaha ja det kommer etterhvert 😆 foreløpig er jeg redd for å fise der inne for mor hater lyder Ikke enda, det kommer,.Men foreløpig er alle pusene på badet..m Ikke ennå nei hehe ja mor hater lyder da må man ikke gjøre det ☹️ ja men de koser seg sikkert på badet Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Tussi skrev (1 time siden): Her ligger de og spiser og koser seg Cassidy Tvillingene synes at de er så nydelige og søte.😻😻 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå