Spillredaksjonen Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Sniktitt: Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes JRPG-veteranar returnerer for å gjere det dei kan best. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Timberman80 Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Jeg gleder meg voldsomt til dette!!! Back in the recent day så håpet jeg på Suikoden VI til min PS Vita (Suiko VIta) men nå blir det Eiyuden på min Rog Ally 😁😁😁 Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Spilte Suikoden 1 og 2 til døde, så dette har jeg ventet i spenning på! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Kan legge til att dette kommer til Gamepass på release datoen Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april (endret) Ikke hørt om dette før nå (har en tendens til å lukke ørene når slike overkompliserte japanske navn på spill blir nevnt), men Suikoden-spillene er fortsatt ekstremt gode spill, så dette havnet umiddelbart på ønskelista nå. Endret 3. april av Gringorilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå