Athelas Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har nettopp begynt å bruke disse sammen med med Audigy 2 ZS Platinum Pro. Jeg synes diskanten er veldig dårlig, og lyden virker veldig "lukket" på en måte... I tillegg lurer jeg på om det går an å har headsettet koblet til (på kortet) samtidig som jeg kan bruke en analog utgang til vanlige anlegg/høytalere (kanskje via den eksterne boksen), eller om jeg må bruke den ene utgangen på selve kortet. Er det noen som har noen tips/tweaks å anbefale? Athelas Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 *bump* Anyone? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jeg synes de er greie jeg, det er klart, det er ikke et musikk headsett man snakker om, men til spill? toppers har forresten kobla de til med splittere, slik at jeg får samme signal på 5.1 høytaler settet og Zalman settet samtidig Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Nice. Er forsåvidt klar over at de ikke er beregnet for musikk, men det virker bare litt rart at lyden er så lukket. Kanskje de må spilles inn lenger? Flere? Athelas Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 tror de har blitt bedre med tida, som sagt, så har jeg dem i uansett, så de får iallefall spillt seg inn Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 har du tatt på "headfones" i drivern ? er skllik meny med surrond 5.1 7.1, speekers osv.¨ kan hende det hjelper (hvis du ikke har gjort det alledre) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 da kommer det vel bare lyd fra "2" høytalere? det er jo 6 i det headsettet.. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 har du tatt på "headphones" i drivern ?er slik meny med surround 5.1 7.1, speekers osv.¨ kan hende det hjelper (hvis du ikke har gjort det allerede) Det står ganske spesifikt i alt av bruksanvisninger at oppsettet skal settes til 5.1, hvilket jeg har gjort.... Men thanx anyway! Athelas Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har de samme selv og jeg er enig i at lydkvaliteten ikke er mye å skryte av. Men som noen nevnte her, de er ment til spill og til det formålet fungerer de greit synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå