Gårby Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Skal lage en kasse til snøscooterslede av solid kryssfiner og leter etter beslag i hjørnene (se bildet under). De skal altså sammenfeste alle sidekarmene. Noen som vet hjem som har slike. Må være ganske solide. Og heter de metallvinkler, hjørnevinkler eventuelt noe annet? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
trikola Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Må de være hengslet? Er ikke særlig orientert om konstruksjon og bruk av sledekasser. Stikkord jeg ville brukt i søkingen er pianohengsler og aluminiumsprofil. Bauhaus har stort utvalg av aluminiumsprofiler. GAH Alberts er en populær produsent. Du kunne bruke vinkel både på utsiden og innsiden og gjennomgående skruer - det blir stabilt Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Den typen du har på bildet, kalles pianohengsel eller møbelhengsel. Personlig hadde jeg nok brukt kistebeslag. Det ser litt tøffere ut. ;P Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Er muligens pianohengsel på bildet ja. De jeg finner lokalt, bl.a på jula blir nok for svake. Dekker ikke hele høyden heller. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Må forøvrig ikke være hengslet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå