Gå til innhold

SX1 vs 6600

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg lurer på hvem av disse telefonene som er best? Har en 6600 nå, men vet ikke helt om jeg skal få den byttet inn i en SX1... ;) Hva mener folket? Selvom SX1 har noe "elendige" tasteoppsett. Men 6600 har ikke så bra høytaler, så da blir vel musikk og slikt bedre på SX1? :dontgetit:

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Jeg lurer på hvem av disse telefonene som er best? Har en 6600 nå, men vet ikke helt om jeg skal få den byttet inn i en SX1... ;) Hva mener folket? Selvom SX1 har noe "elendige" tasteoppsett. Men 6600 har ikke så bra høytaler, så da blir vel musikk og slikt bedre på SX1? :dontgetit:

Takk for alle svar :)

og vi er igang igjen.

Er laget ca 50 tråder om dette. søk litt.

Lenke til kommentar

JEG er best! :ermm::cool:

HVILKEN av telefonene som er best er en helt annen sak... Jeg synes nå N6600 pga tastene. Lyden er heller ikke så værst, er det en sang uten bass er den faktisk meget bra... NB: Ikke konvertert alle mp3ene dine ned til inder 44000 Herz eller hva det nå er ;)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

De er jo ganske like. Så det er jo dumt å selge en N6600, for så å kjøpe en noe bedre SX1, hvis du allerede har valgt en N6600. Men hvis du kan bytte inn nokia'n uten å tape noe penger på det, så gå for en SX1. Den er jo mye stiligere og mer proff i utseende spør du meg. Skjermen er på høyde med N6600, og MP3 spilleren og radioen er også veldig bra.

Men du vil ikke oppleve en revolusjon ved å bytte. Hvis du skal ha noe langt utenom det du har nå, så vent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...