Spillredaksjonen Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Dragon's Dogma 2-utviklerne lover oppdateringer etter kritikk Endrer et oppdrag, gjør et lettere å endre utseende, samt fikser en merkelig mangel med «New Game». Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
phraze Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Håper at ved muligheten til å slå av RTX og motion blur at det gir noe utslag på fps'en.. jeg sliter virkelig med å komme inn i spillet pga fps'en Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Håper dem får opp farta med den patchinga Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Yess endelig kan man slå av Motion Blur og Ray Tracing på ps5. Lenke til kommentar
Eplebit Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Litt overrasket over at DLC/mikrotransaksjoner har fått så mye styr her gitt hvor vanlige de er, særlig i Japanske spill. Capcom har hatt dem i alle spillene sine, samme med f.eks. Tales-serien. Ikke at jeg er noen fan av praksisen, bare så vant til å se gigantiske DLC-lister og jeg har aldri følt behovet for å kjøpe noen av dem da de i praksis bare er juks/snarveier og spillene har vært greit balansert for å spille uten dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå