benjamin------- Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars (endret) HEI! Trenger jeg 1 effekt forsterker og to spekon kabler for denne koblingen? Endret 25. mars av benjamin------- Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars (endret) Er det PA-høyttalere av et eller annet slag? Da er disse for parallellkobling av høyttalere på samme forsterker. Forsterker inn på den ene og kabel fra den andre til høyttaler nr 2. Har du bare èn høyttaler per kanal, så bruker du bare den ene av disse. Vilkårlig hvilke, siden de er direkte sammenkoblet i parallel på innsiden. Hvis dette er noe annet enn PA-høyttalere så aner jeg ikke hva det kan være. Endret 25. mars av MailMan13 1 Lenke til kommentar
benjamin------- Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Det er pa høyttalere Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Da skal du ha èn forsterker, tilkoblet med èn kabel. Den ene inngangen vil være ubrukt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars (endret) "Parallel input" er vel ikke utgangen til høyttaleren(e)? Never mind. Endret 25. mars av mobile999 Lenke til kommentar
benjamin------- Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars (endret) Ok men en kabel til hver høyttaler? Men vilken side av høyttaleren skal jeg sette kablen i? Endret 25. mars av benjamin------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå