stamkunde Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Afs styreenhet får jeg inntrykk er gåen på passaten. På dashbord står det noe med AFS. Men alle lysene virker på bilen. Men afs styreenhet har vel med at lysene beveger seg i retning du svinger. Kan man bytte det selv? Ser det koster 999 kr per enhet. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars trikola skrev (2 minutter siden): AFS? Gjør samme søket også putter du også inn Vw Passat i det. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Hvilke feilkoder får du med diagnoseutstyr? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars AFS Inoperative - Check manual Kommer opp på dashbordet. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars hvor under panseret finner man afs styreenhet. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars samme feil kanskje? Bi-xenon Passat B6 "AFS Inoperative..." - Teknisk, Mekanisk og Elektrisk - VW Audi Club Norwegen (vacn.no) Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars stamkunde skrev (1 time siden): AFS Inoperative - Check manual Kommer opp på dashbordet. Det holder ikke. Det må avleses feilkoder med VW tilpasset diagnoseutstyr. 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars mobile999 skrev (3 timer siden): Det holder ikke. Det må avleses feilkoder med VW tilpasset diagnoseutstyr. såpass. Hvor finner man det under panseret? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Det finner man ikke under panseret, men jeg leste linken i innlegget over. Der hjalp det ikke med diagnoseapparat. Ser du noen feil med lysene? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars (endret) Om man ikke får kontakt med modulen, så er jo også et verdifullt funn også. Mener på alle VAG med Xenon jeg har kjørt så ser man det veldig tydelig om systemet fungerer når man starter bilen med nærlysene på. Lysene starter parkert nederst og lusterer seg høyere opp i det man starter. Er jo også en utsatt høydesensor på bakakselen som det kan være noe feil med, det vil man nok se med diagnoseapparat. Endret 26. mars av MailMan13 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars mobile999 skrev (5 timer siden): Det finner man ikke under panseret, men jeg leste linken i innlegget over. Der hjalp det ikke med diagnoseapparat. Ser du noen feil med lysene? Lysene opptrer normalt. Men jeg leste det angår når du svinger, da skal lysene også bevege seg i samme retning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå